دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
۶ نفر

هواشناسی برای سه‌شنبه ۲۱ تیرماه دمای بالای ۴۰ درجه را در شهر تهران پیش‌بینی کرده است اما شهروندان با حضور در برج میلاد می‌توانند این تابستان داغ را با خوردن بستنی‌های رنگی ،خنک و سرد کنند.

بستنی

همشهری آنلاین‌ - مریم باقرپور: جشنواره تابستانی برج میلاد با برنامه‌های مختلفی از امشب شروع می‌شود که جشن بستنی‌ها آغازگر آنهاست. «‌عباس حیدری» مدیرعامل برج میلاد دراین‌باره می‌گوید: «در گذر زمان شاهد افزایش کسب و کارهای مرتبط با ساخت بستنی‌های دست‌ساز در کشور و شهر تهران هستیم و حالا قرار است این برندها دورهم جمع شده و علاوه بر نمایش ساخت بستنی، بین مردم بستنی‌های رایگان توزیع کنند.»

بر اساس آمار هر ایرانی حدود ۳و نیم کیلو بستنی در سال مصرف می‌کند و این نشان از امکان رونق کسب و کارهای این حرف دارد. بنابراین جشنواره بستنی‌های برج میلاد هم از امشب (۲۰ تیر) شروع می‌شود و تا ۳۱ تیرماه ادامه دارد. حیدری می گوید:«شهروندان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۸ تا ۲۴ به برج میلاد مراجعه کرده و در تابستان داغ، بستنی‌ بخورند.»

برگزاری کنسرت‌های رایگان

برنامه‌های برج میلاد به اینها ختم نمی‌شود و شامل فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی است. مدیرعامل برج میلاد دراین‌باره می‌افزاید: «جشنواره تابستانی برج با برگزاری جشنواره بازی‌ها، ورزش‌های همگانی و سنتی و سرگرمی‌های خانوادگی کار خود را آغاز کرده است. همچنین از ۲۴ تا ۲۸ تیرماه کنسرت رایگان نمایش «راه عشق» با اجرای «فرمان فتحعلیان» برگزار می‌شود.»

او ادامه می‌دهد: «این کنسرت، تلفیقی از نور، نوا، تصویر و نمایش و با طراح و کارگردانی «حمید حسین خانی» و تهیه‌کنندگی «علیرضا کوهفر» است هر شب ساعت ۲۰:۳۰ اجرا می‌شود. این کنسرت با مشارکت برج میلاد، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و سازمان فرهنگی اوج برگزار می‌شود و شهروندان برای تهیه بلیت رایگان این کنسرت می‌توانند به نشانی پایگاه اینترنتی www.miladticket.ir مراجعه کنند.»

به گفته مدیرعامل برج میلاد از دیگر برنامه‌های تابستانی جشنواره مد، لباس و موسیقی سنتی است که شهروندان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

کد خبر 689645

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سالاری IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    1 0
    تو دوره ای که کیم شده ۵ تومن، میخوان بستنی رایگان بدن
  • وحید باقری IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    1 0
    چه عکسی از برج و بستنی گرفتید. دلمان بستنی خواست