با هدف ایجاد نشاط و شادابی بین شهروندان به‌ویژه کودکان در نخستین تابستان قرن، برنامه‌های متنوعی در پیاده‌راه حضرت فاطمه الزهرا(س) اجرا می‌شود.

گذر کودکی

به گزارش همشهری آنلاین، این برنامه‌ها با عنوان جشنواره «گذر کودکی» با مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و نواحی سه‌گانه شهرداری منطقه۱۷ اجرا می‌شود و برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و تفریحی برای شهروندان تدارک دیده شده است.

در این راستا، ضمن اجرای برنامه‌ها، کودکان به تورهای گردشگری اعزام می‌شوند و این هفته مسئولان سرای محله بلورسازی اقدام به برپایی تور گردشگری برای حضور کودکان در «قلعه شادی» کردند.

مسئولان ناحیه یک منطقه۱۷ نیز کودکان ساکن در محله ابوذر شرقی را به بازدید از پارک ژوراسیک اعزام کردند و توزیع بروشور و آموزش نکات محیط‌زیستی با تأکید بر کاهش مصرف کیسه پلاستیکی، برگزاری مسابقه نقاشی و اهدای جوایز به کودکان در پیاده‌راه حضرت فاطمه الزهرا(س)، از فعالیت‌های اداره پسماند در این طرح بود.

پیاده‌راه حضرت فاطمه الزهرا(س)، مسیری ۳کیلومتری در منطقه۱۷ است که پس از زیرزمینی شدن خط‌آهن تهران- تبریز آزادسازی شده و مسئولان شهری در حال استفاده بهینه از بام تونل قطار با اجرای برنامه‌های فرهنگی و ساخت طرح‌های مختلف عمرانی در آن هستند.

کد خبر 690682

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha