فیلمی از مجتمع ایران‌ مال در فضای مجازی پخش شد که در آن تعدادی زن و مرد با پوشش ناهنجار و به صورت مختلط اقدام به ورزش یوگا می‌کردند و فیلم آن هم به صورت حرفه‌ای تهیه و پخش شد که به نظر می‌رسد این اقدام در راستای فراخوان ضد انقلاب برای کشف حجاب عمومی است.

ایران مال

به گزارش همشهری آنلاین، طی روزهای اخیر کلیپی از ورزش دسته‌ جمعی و مختلط زنان و مردان در مجتمع ایران‌ مال مشاهده می‌شود که در آن افراد با وضع بد حجاب به صورت مختلط به ورزش یوگا می‌پردازند.

با نگاهی به فیلم پخش شده کاملاً مشخص است که این فیلم توسط تیم حرفه‌ای و با تجهیزات تصویربرداری روز تهیه و تدوین شده که نشان می‌دهد این اتفاق با هماهنگی انجام شده و چه بسا در راستای پروژه ضد انقلاب است.

قبح‌شکنی از برنامه‌های مختلط و بازی در زمین ضد انقلاب

چند و چون این فیلم نشان می‌دهد که تهیه، تولید و پخش این فیلم هنجارشکن کاملاً عمدی انجام شده و شاید قبح‌ شکنی از ورزش دسته جمعی زنان و مردان با پوشش‌های نامتعارف و ناهنجار از جمله اهداف تولیدکنندگان آن است که برخورد قاطع دستگاه‌های نظارتی را می‌طلبد.

اتفاقی که در روزهای نزدیک به روز عفاف و حجاب رخ داد

این اتفاق در حالی رخ داد که در روزهای اخیر و در آستانه روز عفاف و حجاب گروه‌های ضد انقلاب با فراخوان‌های مختلف مردم را به کشف حجاب همگانی در روز ۲۱ تیرماه دعوت کردند و در چنین روزهایی در مجتمع ایران مال اقدام هنجارشکنانه رخ می‌دهد و فیلم آن هم منتشر می‌شود.

به نظر می‌رسد این اتفاق هم اقدامی در راستای دعوت ضد انقلاب به کشف حجاب همگانی است و برخورد قاطع دستگاه قضایی را می‌طلبد. البته مسئولان مجتمع ایران‌مال در اطلاعیه‌ای ضمن عدم تأیید این کار اعلام کردند که برنامه برای یک ماه قبل است و در ساعت خارج از ساعت کاری انجام شده است و با مدیر مربوطه هم برخورد شده است. نکته عجیب این اطلاعیه این است که در آن اعلام شده که اتفاق در ساعت غیر اداری رخ داده، حال سؤال اینجا است که مجموعه فوق به گونه‌ای مدیریت می‌شود که در ساعات غیر اداری صدها نفر می‌توانند وارد مجموعه شده و در اقدامی آشکار هنجارشکنی کنند و تیم حراست مجموعه هم مطلع نشود؟ و آیا صرف دادن اطلاعیه برای پاک کردن جرمی به این بزرگی کافی است؟

هوشیاری مردم سبب خنثی‌ شدن توطئه‌ها برای کشف حجاب عمومی شد

حجت‌الاسلام سیدعلی خانمحمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر درباره این اقدامات هنجارشکنانه می‌گوید: اجرای قانون عفاف و حجاب در روزهای اخیر با قوت انجام می‌شود و برنامه‌های مختلف اجرا شده برای روز عفاف و حجاب توانست به خوبی دسیسه‌های دشمنان خصوصاً فراخوانی که برای کشف حجاب در روز ۲۱ تیرماه را داده‌ بودند خنثی کند. متأسفانه گاهی شاهد اتفاقات ساختارشکنانه در جاهایی هستیم که انتظار نمی‌رود و نمونه آن همین اتفاق مجتمع ایران‌مال است.

البته در اجرای قانون دستگاه‌های مختلف اهتمام خوبی دارند اما به نظر می‌رسد برخی دوستان از اجرای قانون ترس دارند و مدام ابراز نگرانی می‌کنند که ممکن است جامعه دچار دو دستگی شود.

ویدیوی این برنامه هنجارشکن را در زیر ببینید:

برگزاری کمیسیون اجتماعی مجلس با موضوع عفاف و حجاب

بنا بر این گزارش هفته گذشته جلسه‌ کمیسیون اجتماعی مجلس با موضوع عفاف و حجاب برگزار شد و نمایندگان دستگاه‌های مختلف به ارائه گزارش از اجرای قانون عفاف و حجاب به مجلس ارائه کردند که حجت‌الاسلام خانمحمدی درباره این جلسه گفت: در این نشست نمایندگان دستگاه‌های مختلف از جمله نمایندگان وزارتخانه‌های گردشگری، ورزش، علوم و فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند و به ارائه گزارش از برنامه‌هایشان درباره عفاف و حجاب پرداختند. متأسفانه یکی از موضوعات مطرح شده این است که عزیزان نگران هستند که مبادا جامعه دو قطبی شود و حتی برخی معتقد هستند که کار را باید تعطیل کرد. من در صحبت‌هایم به این عزیزان گفتم دشمن دارد کار می‌کند و این همه فراخوان برای روز عفاف و حجاب نمونه ا« است اما با این حال در روز عفاف و حجاب کمتر از ۵۰ کلیپ توسط دشمنان پخش شد که اثری هم نداشت و دسیسه‌های دشمن به خوبی توسط مردم آگاه خنثی شد.

۴۰ هزار باشگاه ورزشی بدون مجوز فعالیت می‌کنند

در کل کشور ۶۰ هزار باشگاه ورزشی وجود دارد که به گفته خانمحمدی تنها ۲۰ هزار تا از آنها مجوز دارند که روی آن ۲۰ هزار باشگاه مجوزدار هم هیچ نظارتی نیست و ۴۰ هزار باشگاه بدون مجوز هم رها هستند و اصلاً کسی کاری به کارشان ندارد و اتفاقات بسیاری مانند ماجرای ایران‌مال در برخی از آنها رخ می‌دهد.

حال اگر برنامه عفاف و حجاب رها شود حاصلش همین اتفاقات مانند ایران مال است که گستاخانه هنجارشکنی می‌کنند و فیلم آن را هم با بهترین کیفیت تولید و منتشر می‌کنند.

لزوم برخورد قاطع مسئولان قضایی با هنجارشکنان در مجتمع ایران مال

به گفته خانمحمدی این نقدی به وزارت ورزش و جوانان است که چرا در کشور ۴۰ هزار باشگاه بدون مجوز هستند و ۲۰ هزار باشگاه مجوزدار هم نظارتی بر روی آنها نیست. این آماری است که نماینده وزارت ورزش در مجلس داد و باید مسئولان قضایی کشور برخورد بسیار جدی با این کار مسئولان ابران‌مال انجام دهند که این قدر راحت هنجار شکنی می‌کنند و گستاخانه از آن فیلم تهیه می‌کنند و پخش می‌کنند.

این روزها اجرای قانون عفاف و حجاب در دستگاه‌های دولتی در حال اجرا است و جزئیات اجرای در اصناف در دست تدوین و ابلاغ است. ضروری است دستگاه‌های مختلف با قوت پای اجرای این قانون بایستند و از اتفاقات هنجارشکنانه‌ای مانند کشف حجاب و یا بدحجابی جلوگیری کنند.

کد خبر 690832
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 199
  • نظرات در صف انتشار: 211
  • نظرات غیرقابل انتشار: 428
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    کو کجاست فیلم؟
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      هول نشو .....
    • . IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      دقیقا، فیلم کو، کجاست؟
    • علی IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      واقعا ما قشر متدین از دست بی حجابی چکار کنیم و به کجا پناه ببریم. توی جامعه اسلامی جرات نداریم فرزندمان مخصوصا دخترمان را با حجاب بیرون بفرستیم. تا بیرون میروند و بر میگردند کلای نگرانی داریم و هر روز هم بدتر از دیروز. مسئولان فکری جدی برای مهار بی حجابی و بی عفتی بکنید. ممنونیم
    • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      ۱۴:۰۶ زیاد از خودت مچکر نباش! کارت پستال برای خودت هم نفرست
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      علی من تا حالا ندیدم کسی مومن باشه به خودش بگه ما مردم متدین. مردم متدین همیشه متواضع هستن و خود را بنده عادی خدا میدونن. اتفاقا تو هول ورت نداره.
    • عليرضا IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      اقاي علي سئوالم از شما ااينه دختر شما كه حجاب كامل دارن چرا امنيت ندارن و نگراني اين نشون ميده سياست هاي ما جواب نداده و مشكل جاي ديگس هيچي با اجبار درست نميشه
    • ... IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      اقای علی چطور تو کشورایی مثل ژاپن و کره مردم هیچ کدومشون روسری و حجاب ندارن ولی امنیت دارن امنیت ربطی به حجاب نداره جامعه ی ما شرایط ایجاد امنیتو نداره
    • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      خخخ اگر بااجبار کاردرست نمی شود پس چرا خدا حدتعیین کرده وعذاب میداده اقوام پیشین رو
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      اگر تو کشور ما هم مثل ژاپن و کره قانون اجرا می شد ، در همه ی زمینه ها، از حجاب و زنا و شراب خواری و اخلاس و دزدی و قاچاق و ... ، قطعا وضع این‌طور نبود و امنیتی که مدّ نطر همه است ، برقرار می شد ، مسئولان در دنیا و قیامت باید پاسخ بدهند که چرا قانون شرع و اسلام و جمهوری اسلامی اجرا نمی شود!؟
    • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      ۱۶:۴۴ تحریف نکن قران رو هیچ حدیثی و ایه قران نداریم که بگه به خاطر حجاب جهنم رفتن. خدا 8 بیلیون ادم نیافریده که ببره جهنم. حجاب اصل هست اما منظور حجاب چشم هست . عفت هست . حیا هست . عدم تبرج هست.
    • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      ۱۶:۴۴ من صد درصد با حجاب موافقم فقط با تحریف قران مخالفم. آیه صریح رو بیار من در جا سجده میکنم ! همون ایه ای که می فرمایی میگه مردم دنیا را به خاطر بیحجابی فرستادیم جهنم. میخوام بگم اگر یه خانم دکتر مسیحی و با عفت باشه و روسری به سر نداشته باشه و صلیب سرخ به محرومین دنیا خدمت کنه میره جهنم ؟
    • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      178 9
      ۱۴:۰۶ علی جان توی کره یک مسئولی از سهم مردمی بدزده پرت می کنننش توی سطل بعد به روش گوجه گندیده می زنن. برای همین فرهنگ صداقت کاری بین همه مردم بالا رفته.
    • ناشناس CA ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      28 68
      نبینین بهتر است. جدا جنایت کردند!!؟؟
    • به ۱۷:۳۵ IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      92 41
      اونی که داره قرآن را تحریف می کنه تویی به زنان گفته حجاب به مردان هم گفته حجاب چشم
    • به ۲۲:۰۲ IR ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      61 11
      شما که اینقدر به قرآن اشراف دارید میشه بفرمایید که قرآن چه نوع پوششی رو حجاب قلمداد کرده و گفته حجاب به چه صورتی هستش ؟
    • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      69 13
      علی: تو بقیه کشورهای اسلامی مثل ترکیه و امارات که اتفاقا با حجاب اختیاری اکثریت محجبه هستن متدینین چکار میکنند؟ از اونها یاد بگیرید
  • Arash IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    با عرض سلام مجتمعی که به قول وزیر راه و شهرسازی بدون مجوز بنا شده است و به قول تمامی شهرداران وقت هیچگونه جوازی و دستوری برای ساخت و ساز در منطقه 22 ندارد آیا میتواند برای اسلام ومسلمین مفید واقع گردد محلی که از ریشه خشت خشت و آجر به آجر خلاف بنا شده قطعا فقط از آن هم خلاف وفساد و تباهی گزارش میگردد.
    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      بقول اون رفیقتون جمع کن از ایران برو شاید اگه مملکت دیگه گیر آوردی که تو اون تونستی با حجاب تر زندگی کنی
    • حسن IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      به نظرم پاسخ شما در سوالتون هست . مجتمعی به این عظمت اگر بدون مجوز ساخته شده باشه پس بدونید کار مردم عادی نیست و قدرت بزرگی پشتشه
    • ناشناس NL ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      64 19
      آقای علیرضا برای همینه که می گن حجاب یک مسئله شخصی نیست و امنیت روانی با یک نفر با حجاب ایجاد نمی شه بلکه باید زن و مرد هر دو در جامعه رعایت کنن
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    از همشهری بابت انعکاس مسایل مربوط به حجاب و عفاف متشکریم...با توجه به اینکه بی حجابی ام الفساد است،باید بیش از پنجاه درصد تیتر ها به آن اختصاص یابد
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      چرا بدون مجوز،،،آیا اگر یه آدم عادی هم بخواد بدون مجوز یه سایبان برای خودش بسازه هم اینطور برخورد میکنن،،عزیزان بدون مجوز نبوده مگه یه متر یا دومتر جا هستش که بدون مجوز باشه،،به خدا خنده داره میگن بدون مجوز و غیر قانونی ،،،
  • م.س IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    بازهم حواسها پرت شه؟؟! میخوایم دوباره یه چیز دیگه ای رو گرون کنیم.
    • الف IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      حرف مفت میزنی
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      ساکت
    • شهروند IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      واقعا برای یک سایبان صد جا باید بری بعد ورزشگاه های مختلط تهران استخرهای مختلط تهران فیلمش میاد بیرون گندش درمیاد میگن بدون مجوز مگه میشه مگه داریم
    • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      اشتباه نمیکنی؟ اون بیکاری بود که میگفتن ام الفساده نه بی حجابی
    • محمد US ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      چه ربطی به گرونی داره.همه چی روربط میدیدبخاطر اینکه واقعیت راقبول ندارید
  • دبیر IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    کار فرهنگی مستلزم،برنلمه ریزی بلند مدت در عرصه های گوناکون است،،،وچرا رضا خان در کشف ججامت موفق نبود،،،وعکس این موضوع نیز صادق است،،کار بسیار ظریف،وحساسی است بحث فرهنگی وحجاب،،،قطعا باید از دیدگاه کارشناسان، رشته های موثر،،مثل جامعه شناسی،رولنشناسی و حوزه های دیگر استفاده کرد،،،حوزه های دیگر مثل اقتصاد،سیاست دولت ها ورسانه،تاثیر زیادی دارند،بنظرم روش آگاهی بخش بهتر از روش برخوردیست،، خداوند این مملکت وجوانان را حافظ ونگهدار باشد
    • سعید IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      آفرین بسیارخوب بیان کردیدواقعالازم است قبل ازهر اقدامی زیرساخت ها البته باتدبیردرست بشه ، اونوقت خواهیددیدکه بانوان محترم بامیل واراده خودشون به طرف حجاب خواهندرفت چون بانوان ایرانی ازصمیم قلب مومن وخداپرست هستنداینرا بارها ثابت کرده اند
    • محمد IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      نه عزیزم اتفاقا توجه مردم رو بردن بطرف گرونی و... تا حجاب رو از سر زنا بردارن
    • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      احسنت دارو 100درصد گرون شده از امروز
    • دبیر ادبیات IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      اگر فامیلیت دبیره که هیچ اما اگر معلمی قشنگ نگاه کن ببین چه نسل گستاخی هست اتفاقا با زور درست می شود.
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      65 8
      ۱۶:۳۹ شما دبیر هم نیستی! که با زور و خشونت درست میشه ؟
    • دبیر ادبیات IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      28 50
      اتفاقا با آنکه اجبار رضاخانی 6 سال بیشتر طول نکشید اما کاملا موثر بود و بسیاری از زنانی که حجاب خود را برداشتند دیگر هرگز به حجاب برنگشتند. اگر رضاخان هم 50 ساله فرصت داشت، قطعا دیگر اثری از حجاب و دین در کل ایران نبود. شبیه آلبانی فعلی می شدیم. اروپاییها با دهها سال اجبار و جریمه نجومی فرهنگ رانندگی صحیح را تبدیل به عادت عمومی کردند.
    • دبیر مطالعات اجتماعی و هویت اجتماعی IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      66 17
      با زور چیزی درست نشده، هیچ وقت
    • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      78 11
      مخاطبمن:۱۶:۳۹،من که دبیر درس هویت اجتماعی پایه دوازدهم تجربی هستم، با نسلی روبرو هستیم که آگاهی دارن فراتر از حد تصور ،شما میخوای به زور به این نسل تفکرتو بقبولونی!!!
    • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      21 25
      سلام ممنون از بیان خوبتون ولی مقایسه ی عصر رضا شاه و زنان شیر زن آن دوره با زنان اینستاگرامی عصر حاضر صحیح نیست
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    بایدجلوی این حرکات برنامه ریزی وسازمان یافترو محکم وباتدبیرگرفت طوری که نه خودشون ونه دیگران جرات نکنن دوباره تکرارکنن.
    • حمید IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      14 25
      چی شد قانون همه جا قانون است فقط نوبت حیا و غیرت (یعنی حجاب) که شد هرچی وحشی و بی غیرت هست جمع شدن میگن زور ؟!
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    کاش دقت نظرتون توي همه ي چيزا همينجوري عالي بود، نمونش اختلاس و دزدي و فساد و آقازادگي و تخريب محيط زيست و شمال کشوري که آشغال و زباله احاطه اش کرده (نمونش سراوان)و..... به نظرم عمدا ميخاين مردم رو عصباني کنيد.
    • IR ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      34 5
      آفرین منم موافقم
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    74 39
    در کل باید این مجتمع تغییر کاربری داده و با مدیریتی تازه وارد کارهای فرهنگی و ورزشی شود
  • لللللل IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    از برجام چه خبر ؟؟؟/
    • عرفان IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      18 9
      کسی با دین مشکل نداره که هرچه هست از مسلمانی است ولاغیر.
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    75 17
    همونایی که برای افتتاح ایران مال رفته بودند،دوباره بفرستین برای ارشاد خاطیان.
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    26 87
    استثناءا من هم اینبار از همشهری ممنونم (در این مورد )
    • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      43 8
      الکی ننویس !
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    63 9
    فیلمش بزارید ماهم ببینیم
  • ناشناس IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    هیچ چیز با زور جواب نمی دهد حتا بهشت رفتن
    • بی نام IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      31 39
      گیرم حرف شما درست ولی یه عده می خوان مردم رو به زور به جهنم بفرستن با اینها چه کنیم؟
    • یاعلی IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      54 6
      بهشت را به بها و ارزش میدهند،نه به زور وبهانه،
  • حسین IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    حجاب درونی است تا بیرونی
    • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      یک کلام از مادر عروس
    • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      73 18
      ۱۵:۳۲ ایشان پدر دامادند!
    • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      22 31
      دوست عزیز عفاف و حجاب رو قاطی نکن عفاف درونی‌ و حجاب مربوط میشه به ظاهر خانم ها داشتن عفاف شرط لازمه ولی کافی نیست
    • ناشناس IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      38 37
      میشه بگی منظورت از حجاب درونی چیه؟ اگه منظورت عفت و حیا داشتنه اونی ک حجاب درونی داره صددرصد حیاش اجازه نمیده حجاب بیرونی نداشته باشه
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    حجاب را از مدارس جدی بگیرید. نه با زور بلکه با تشویق و استفاده از مدل ها و رنگهای زیبا و شاد. معرفی کسانی خارج از کشور که با علم و شناخت حجاب را انتخاب کرده اند. تشویق طراحان مد و لباس به طراحی لباسهای پوشیده برای مجالس میهمانی و عروسی. ساختن سریال های تلویزیونی که در آن هنرپیشه زیبا و نقش اول فیلم حجاب دارد می تواند موثر باشد.
    • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      35 10
      ۱۴:۴۵ این شماره خیلی هم زیبا نوشته . الکی منفی ندید. حرف درست میزنه میگه بدون فرهنگ سازی چطور انتظار بهبود داریم!
  • مجید IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    21 59
    شما واقعا روزنامه نگار هستین و منعکس کننده درد مردم. واقعا باعث افتخار جامعه رسانه ای ایران هستین!
    • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      29 6
      در مورد بقیه چیزهایی که گفتید نظری ندارم اما در مورد فیلم و سریال که فرمودید اگه این کار جواب داده بود تا الان باید جواب میداد بعنوان مثال ما سریالهایی مثل ستایش کم نداشتیم
  • من دیوانه IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    43 4
    وقتی یکی با هلی کوپتر میره بالای خونه جاستین بیبر و تعریف و تمجید !یکی هم تو ایران برای خودش پارتی مدل جاستین بیبر تشکیل میده
  • حسن IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    21 21
    فیلم زناشو بزار ما هم ببینیم.
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    39 10
    با اون خانمی که رفت بالای خانه جاستین بیبر برخورد کنید همه حساب کار دستشان میاد. ایشان خونش رنگین تره؟ استوری های عجیب و غریب میگذاره خلاف اصول ما نیست؟
  • طاهر IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    26 37
    لطفا برای جمع کردن این افراد در سالن مجتمع مال چندتا ون و مینی بوس بفرستین. یعنی میشه!
  • ناشناس IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    کشور ما اسلامی است پس حجاب و عفاف در جامعه اگر مهم تر از معیشت مردم نباشد کمتر هم نیست هردو مهم هستند پس باید با هر دو مقابله کنند تا جامعه ای سالم داشته باشیم
    • GB ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      66 15
      52کشور دیگر هم اسلامی هستند.
  • مرتضی IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    31 81
    مگه کسی نیست که اینا رو جمع کنه
    • حسن IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      33 23
      بی خیال دادا
    • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      7 13
      ای کاش از همان اول اجازه نمی دادید چه هدفی بود که اول اجازه بی حجابی داده شد که تا این حد جلو رفت والان می خواهید جلوشو بگیرید که به ما با حجابها
  • اصلاح شد IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    42 75
    واقعا ما قشر عادی از دست برخی دوروها چکار کنیم و به کجا پناه ببریم. توی جامعه اسلامی جرات نداریم فرزندمان مخصوصا دخترمان را با حجاب و با تدین بار بیاریم بفرستیم. تا بیرون میروند و بر میگردند کلی نگرانی داریم و هر روز هم بدتر از دیروز. مسئولان مخلص فکری جدی برای مهار بی حجابی و بی عفتی برخی عوامل و اقازاده ها که تمام مراکز ضبط و توزیع و فروش و تکثیر دستشونه بکنید. ممنونیم
  • حتالتتنذ IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    27 30
    برو بینم بابا
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    46 6
    چرا نظراتمون رو چاپ نمی کنی ؟ تا چشم رو هم بگذاریم تابستان تمام و دوباره درس . اونوقت شما بمون بی کامنت و محتاج!
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      10 5
      نظراتت چه بوده ؟
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      21 94
      بچه تازه به دوران رسیده حتما میخوای برعلیه حجاب بذاری
    • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      29 9
      ۱۶:۴۹ بر علیه ؟ تو دبیرستان نخوندی بر و علیه با هم نمیاد. یا بر یا علیه. ضمنا خیر من حرف منطقی زدم . الکی زیر آب نرو. من میگم علت جای دیگر هست.
  • علی IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    تا زمانی که خانواده ها اوقات فراغت را با فیلم‌های ماهواره می‌گذرانند همین است سایت های مستهجن و فیلم‌های ماهواره ای که پدر و مادرهای سهل انگار بر روی فرزندان خود باز می‌گذارند نتیجه‌اش همین می‌شود
    • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      104 3
      علی آقا از اساس و فامیل هاشان شروع کنند عمده مردم عادی تبعیت می کنند. انقدر دلم میخواد این ساشا سبحانی را بیارن بازخواست کنند. این عوامل شرط بندی و قمار رو !
  • حسین IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    91 17
    این ها مردم فقیر هستن که علیه گرانی رفتن ورزش یوگا تا آرامش بگیرن
  • مهسا IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    84 27
    خیلی جالبه همشهری کامنتها رو گلچین میکنه بعد منتشر میکنه🤣🤣🤣ما هم دیسلاک میکنیم😝
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      20 82
      آره شما سایبری های ... کارتون همینه دیس لایک جعلی
  • بهلول IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    72 13
    اینها از ما بهترون! برخورد با اینها سخته!؟ قانون فقط مال قشر ضعیفه!!؟ نه؟
  • علی IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    48 3
    فیلم برداریش که حرفه ای بود،بقیه اشو نمی دونم
    • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      17 2
      اهنگ هیجان بر انگیزی هم گذاشتن. ادم دلش میخواد با موبایل با اینها ورزش کنه .خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ می دونم شطرنجی میشم.خخخخخخ
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    21 7
    در گذشته های دورتر هم کسی بر این باشگاه های ورزشی نظارت نداشت ، خودم شاهد بودم که مسئولانِ کلاس شنایِ خانم ها با لباس شنا پشت در جوابگوی مراجعه کننده ی مردی بود که کار اداری داشت و در همین باشگاه روز دیگری ،مردی فکر می کرد کلاس شنای آقایان برقرار است و به راحتی وارد شده بود و دختران جیغ زدند و فرار کردند!
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    37 21
    در کشور ما همیشه باید کارها بیخ پیدا کند! تا مسئولان به خود بیایند !!
  • امیری IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    ما مسلمانیم باید حجاب داشته باشیم ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است ارزنده ترین ارزش زن حفظ حجاب است کاری کنیم شرمنده پیامبر وفاطمه وشرمنده شهدا نباشیم
    • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      19 7
      نفهمیدی امیر ! شما میگی حجاب . منم میگم حجاب . من میگم نمیشه بعد از ده سال ول بودن الان مجازات کنید !!! ده سال کار کنید تا بهبود ببینید!
  • ص IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    94 11
    اعتماد اوایل انقلاب را به مردم برگردانی تمام مسائل حل است
    • ebi IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      25 18
      کدوم اعتماد!!!؟چه اعتمادی!!!کدوم اعتبار!!!جمع کن بساط فسق و فجورتو بابا😡😡😡😡😡
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    51 4
    فیلم را خوب تماشا کنید متوجه میشوید که اکثراً کمتر از چهل سال سن دارند این یعنی اینکه همه اینها در مدارس و بطور کلی در آموزشگاههای کشورایران بعد از انقلاب تحصیل کرده اند حال این سوال‏، مقصر کیست ؟ اگر طبق معمول تقصیر را به گردن استکبار بیاندازیم پس مسئولین ما ضعیف هستند که در داخل کشور نمیتوانند با وجود سازمانهای نهی از منکر ، گشت ارشاد و پلیس و.... کنترل کنند این یعنی اینکه هیچ چیزی را نمیشود به زور به جامعه دیکته کرد .
    • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      38 0
      تا حالا که برا خانمها حجاب اجباری بود خیلی موفقیتی حاصل نشد حجاب رو برا مردان اجباری کنید شاید مشکل حل بشه
    • ساسان IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      17 32
      واقعا نمیدونی یا... تنها ۱۶۰ ماهواره رو منطقه ایران وجود داره ،حدود۳۰۰ رسانه تصویری معاند ۲۴ ساعته بر علیه ایران برای تمام طیفهای سنی برنامه ضد اجتماعی ساخته و پخش میکند. البته از دید افراد خوش خیال این همه لوازم و نیروی انسانی که با تریلیونها دلار ساخته شده برای سرگرمی ما فارس زبانان منطقه است که با توجه به ایران دوستی غربی‌ها در راه خدا پخش برنامه دارن.خخخخخخ حال چه نیرویی غیر از ایمان می‌تواند جلو این هجمه دشمن رو بگیرد.
  • محمد US ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    20 57
    شماهایی که میایدزیرهرپستی نظرمیدید حجاب ازقبل ازاسلام بوده حتی یهودی هاهم حجاب دارند. حجاب توقرآن هم اومده وباکنارگذاشتن حجاب یعنی قرآن راقبول ندارید.
  • علی جانم فدات IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    58 10
    از علی ابن ابیطاب علیه السلام باب العلم به ما رسیده : مَاعُمّرِتِ الْبَلْدان بِمِثْلِ العَدْلِ هیچ چیزی مانند عدالت باعث آبادانی کشورها نمی شود. و امام صادق علیه السلام می فرمایند: «غَلَاءُ السِّعْرِ یُسِی ءُ الْخُلُقَ وَ یُذْهِبُ الْأَمَانَةَ وَ یُضْجِرُ الْمَرْءَ الْمُسْلِمَ » که «گرانی قیمت ها اخلاق و رفتار مردم را بد می کند. امانت داری را از بین می برد و مردم مسلمان را در فشار و سختی به ستوه می آورد.»
  • تقی IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    52 7
    اولا ما که چیزی از فیلم ندیدیم،،دوما وقتی پارچه چادر و مانتو اینقدر گران شده،،چطور مردمی که توی نان شب مانده اند به فکرشون حجاب و عفاف میاد
    • ناشناس IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      30 18
      اونی که دغدغش حجاب و عفت و حیا باشه با گونی هم شده خودشو میپوشونه بعدشم دیدم خیلیایی ک نون شب ندارن بخورن دیدم کسایی که خودشون خونه دارن و شوهراشون کارگری میکنن ولی هیچوقت برا ظاهرشونو مد و لباسشون کم نزاشتن پولداراییم دیدم که تو رفاه زندگی میکنن ولی پوشش مناسب ندارن پس پول و ثروت عفت و حیا نمیاره نبودشم ازبین نمیبره اینچیزا ذاتیه قیمه هارو نریزین تو ماستا
  • اکرم نظری IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    26 54
    باورزش مختلط بشدت مخالفم میشودداز دو سالن جدا گانه استفاده کرد این ها می خواهند بی بند وباری را رواج بدن مثل زمانیکه میخواستن ماهوارها رواج بدن تبلیغ چه دستگاه مفیدیه ازش میشه ورزش و زبان یاد گرفت یا اینستاگرام فقط قسمت مبتذل وانحرافیش و استفاده شد الان درکشور ما حجاب سخت گیرانه ای نیست انهائی که دنبال بی حجابیه دنبال پوششی در حد امریکای لاتین هستن
  • امیری IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    33 45
    من نمیدونم چرا اینا فکر میکنن همه چی با بی حجابی درست میشه.تو فکر کن شب روز بدون روسری راه بری واست نون آب میشه.نه بخدا.شما فکر میکنین کشورهای اروپایی آزادی هست همه چی گل گلزاره.نه اونا بد بخت تر از ماها هست.
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    8 28
    خب اگر عزیزانی ترس دارند که جامعه دو قطبی می‌شود خب به آنها کاری نداشته باشند تا جامعه دوقطبی نشود شهدا هم که نیستند که بگویند: خواهرم حجاب تو از سرخی خون من بالاتر هست مسئولان هیچ نگران نباشند دوقطبی ایجاد نمی‌شود
  • ن IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    25 6
    سوال من این است کسانی که در باره مسائل فرهنگی در جامعه صحبت می کنند بگویند خود صدا وسیما چقدر در این خصوص کار کرده است؟فیلمها که همه تکراری وقدیمی .یک کانال همش سخنرانی . یک کانال مجری جلف و بی هویتی که بچه اش را آنور دنیا به دنیا اورد برنامه ای که اصلا محتوا نداره اجرا میکنه وکلی هم به جیب می زنندو....اینه شدند الگوی جوانان ما.یا مجری را میبینیم که در سیمای یک مملکت که ۸۰ میلیون ادم پای تلویزیون دارند او را نگاه می کنند یقه اش را مثل لات ها از بالا تا پایین باز گذاشته وزیرش رکابی پوشیده این می خواهد الگوی جوان ایرانی باشد .رئیس صدا وسیما هم اصلا بی خیال این موارد است وخواب
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    46 11
    برید فکر نان مردم باشید که خربزه آبه
    • سردار IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      9 11
      تمام بدآموزیها از صدا و سیما شروع میشه وقتی زیر ابرو مرد هفتاد ساله را به اسم گریم بر میدارن حتی روحانی که به عنوان مهمان دعوت میکنن ارایش وابرو برمیدارن دیگه از رسانهای معاند چه انتظاری داری همه چی اول جوونای ما ازصداو سیما الگو میگرن ازبچه دار نشدن تا ازدواج نکردن مشکل توکشور خودمونه نقشه نفوذ خیلی خوب دارن پیش میبرن با ارتش سری داخلی مسئولین بهوش بهوش بهوش بهوش شما را بقران بهوش بهوش
  • مهران IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    40 20
    خوب شماهایی که کامنت می ذارید و به نوعی بی حجاب رو مجرم قلمداد می کنید ، نماز هم در قرآن اومده و جز احکامه حالا اگه کسی نماز نخونه مجرمه؟؟؟؟و دولت حق داره افراد بی نماز رو تحت تعقیب قرار بده و مجازات کنه؟؟؟؟
    • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      26 20
      نماز را با حجاب مقایسه کردی ... اگرنماز نخوانی به کسی آسیب وارد نمیشه ولی حجاب وارد میشه
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    17 30
    یادتون باشه هرچیز وهرجایی که با خدادشمنی ولجاجت کنه مثل گنج قارون خدانابودش خواهد کرد اگربه همین منوال با خداو اسلام دشمنی انجام بشه
  • محمد رضا IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    53 10
    کاش مجلس هم یک جلسه فوری برای زباله گردها، کودکان کار، اجاره نشین ها و هزاران بدبختی و دیگر فلاک ها این مرز و بوم برگزار می کردن
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    14 20
    از آنجا که یوگا یک تمرین جسمی وذهنی است وبه تمرکز ذهنی نیاز دارد در واقع اختلاط زن ومرد مانند بنزین وجرقه ای است که به آن زده میشود وتمرکز را ازبین میبرد.یوگا واقعا نتایج معجزه کننده ای مانند عبادت در سلامتی جسم وروان انسان دارد که امیدوارم بدور از اغراض سیاسی نگریسته شود
  • Ali IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    27 4
    متاسفانه اختلاسهاي دو دهه اخير و احكام ضعيف صادر شده باعث تضعيف باورهای دينی در مردم شده و اين خيلي بد و زیانبار است
  • نرگس IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    17 45
    حجاب و محدودیت در روابط بین زن و مرد از دستورات الهی برای حفظ هر دو جنس مونث و مذکر هست ودر تمام ادیان هم بوده اینکه یه عده میگن چون محدود شدیم ایرانیها چشم چران و... شدن پس چرا هنوز در کشورهایی که حتی با حجاب مخالفن و آزادی کامل هست روابط نامشروع تجاوز و.. هست نه تنها در میون مردم عادی حتی در میان تحصیلکرده یا سیاستمداران و حتی خود هالیوودی ها .اونها این مرحله فساد رو رد کردن و ب مراحل بعدی رسیدن اگر کسی نوشته من رو میخونه ک بی حجابه یا طرفدار آزادی حجاب لطفا ب این مسئله توجه کنید اینجا یک کشور اسلامیه کشوری که کلی از جوونهای این مملکت برای حفظ خاکش جون هاشون رو فدا کردند چه بسیار خانواده ها بی پدر شدن یا پسر یا پسرا نشون رو فدا کردن چه بسیار خانومهایی که همسرانشون رو از دست دادن و یکی از خواسته هاشون حفظ حجاب و حیا از بانوان بوده حالا شما که در مراسمهای عروسی و دورهمی هاتون آزاد هستید آیا شما به پاکی همه چشمها و دلها که در جامعه هستن ایمان دارید؟ قرار نیست همه با چادر باشن لطفا کمی برای رضای خدا و برای حفظ خودتون وهمه رعایت کنید
    • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
      25 9
      لقمه حرام ونطفه حرام ...هردو یک‌ملت را نابود میکند ...وقتی یکی کارخلافی درجامعه انجام میدهد ،،در بین مردم ،از قدیم دوتا فحش برایش مرسوم هست 👈 لقمه حرام خورده یا حرامزاده ...یعنی انسانی که از راه حلال درامد داشته باشد ،فرزندانش صالح ودرستکار خواهند بود ،وانسانی که فقط چشم به حلال خودش داشته باشد نیز فرزندش حلال زاده ودرستکار میشود .با گسترش بی حجابی نگاههای حرام زیاد شده و در نطفه ها اثر خواهد داشت وبعد انتظار نسل پاک ودرستکار نداشته باشید ....
  • آمازون IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    23 5
    مقدم بر شهوت و هیجان و غیره و ذلک نظم و اجرای امنیت هست. قانون که برای تو بگه اره به من بگه نه نتیجه این میشه شکاف بین اغیار و اعیان و عوام!
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    70 13
    اولویت اول کشور چیزهای دیگریست حجاب نه مشکل و نه مسئله هست
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    24 6
    اعدام بشن راضی میشین
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    34 12
    اینا رو ول کن بچسب به گرونیها ............. شیر شده 30 هزار تومان انگار نه انگار انوقت میان گیر میدن به سر و وضع مردم ... آقای رئیسی این بود قول و قرار ها ......
  • مانی IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    22 12
    این افراد در پارک جمع نشده اند در یک مجتمع که دارای مدیر و حراست ... هست جمع شده اند.مطمینا کاملا با برنامه ریزی و هدفمند این سیرک رو راه انداختن.اما سوال اینجاست مدیریت ایران مال با چه کسی است که انقدر گستاخ شده اند!!!
  • محسن اصحابی IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    19 18
    مجریان قانون فکر کنم خواب هستند این همه شهید دادیم که اوضاع اینطوری بشه .؟الان وضعیت اقتصادی مردم خرابه ازیه طرف هم پولدارا دارن هنجار شکنی میکنن که چی بشه این چه وضع مملکت داریه آخه؟
  • ارش IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    16 22
    اگر امروز با اینها برخورد نشه فردا در برج میلاد ،در فلان موزه و... این مسخره بازی رو راه می اندازه.متاسفانه قبح خیلی چیزها داره از بین میره.
  • نسیم IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    39 8
    اگه متدین هستید جلو اختلاس بگیرید.
  • تاثیر آهنگ IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    26 9
    من اهنگو که گوش دادم وسوسه شدم تکانی به خودم بدم با موبایل! رکود احساس مرگ میاره.
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    32 8
    دریاچه ارومیه ازبین رفت
  • رضا IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    10 22
    تماما بادزدی ازاموال مردم فربه شده اند ودیگر حیایی ندارند
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    27 18
    حالا یه ورزش که مرد و زن باهم انجام دادن جرمه؟ مردم نون ندارن ماشین ندارن خونه ندارن اقتصاد خرابه بجای تمرکز روی اونا میگید حجاب. حالا عقده ای ها دلشون خواسته باهم ورزش کردن روحیشون عوض بشه شما نگاه نکنید
  • سلام IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    18 25
    بی آبروها!! همینا تو مدرسه سر صبحگاه به زور ورزش می‌کردن حالا میان خودنمایی کنن تو به جایه به اصطلاح لوکس!!!!
  • عبد خدا IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    28 10
    آفرین واقعا باید به این مشکل اساسی پرداخت، این مسئله باعث اومدن آسمون خدا به زمین خدا میشه.باید باید باید حتما برخورد کرد! ولی کسی به فقر، تورم بالای 100%، افزایش حقوق ده درصد، فحشای گسترده، زنان خیابانی متاهل، خفت گیری و زورگیری و کیف قاپی و موبایل قاپی گسترده، افزایش روز افزون سرقت‌های به عنف، بیکاری و عدم اشتغال گسترده، عدم امکان ازدواج جوانان و.... نباید بپردازه چون اصولا اینها مهم نیستند اما پخش یک فیلم اونهم یوگای مختلط دنیا رو به آخر میرسونه.
  • مجید IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    17 22
    یا صاحب الزمان. خدایا خودت ما رو نجات بده و به راه راست هدایت فرما
  • علی IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    17 26
    همه ملت‌ها بخصوص ایران از عصر باستان با حجاب بوده و با حجاب هست . جز اقلیتی در دنیا که برهنگی و در یوزیدگی و حیوان صفتی را کشف کرده اند و به فرهنگ خودشان افزوده اند . که چوبشان را هم می‌خورند. در ایران حجاب قابل قبوله البته نه حجابی که طالبان می‌خواهد.
  • جواب بدید IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    14 18
    پول زمین وساخت این مجتمع با این وسعت از کجا وچگونه بدست آمده صاحبان آن دراین چهل سال این ثروت را از کجا آوردند صاحبان آن چه کسانی هستند ایا به خانواده خود اجازه این حرکات را میدهند یا فقط این نوع آزادی را برای کسب درآمد میخواهند و۰۰۰۰۰۰۰۰
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    34 9
    بسه دیگه آدم جرأت نمی کنه تو گوگل بیاد همش تیتر زدن که فلان جا کشف حجاب کردن فلانی به حجاب اجباری اعتراض کرده،خسته شدیم دیگه،گرونی و بدبختی کم بود اینم بهش اضافه شد،به جاش مطالب خوب و آموزنده بزارید،آخه اینجا کشف حجاب کردن به ما چه
  • حمید پور علی IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    23 10
    وا اسلاما ، وا اسلاما، کاش یه کمی دزدهای بیت المال را اینطوری پیگیری میکردید ،
  • مجید IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    17 0
    اینها پولدارن کاریشون ندارن تلافیشو سر بی پولها درمیارن
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    28 12
    آخه مگه چکار کردن زن و مرد کنار هم ورزش کردن دیگه مگه میشه با چادر ورزش کرد آخه این چه ایرادی داره مگه تجاوز شده مگه قتل شده با روسری و لباس ورزشی کنار هم ورزش کردن آخه چراااا اینو بی حجابی بی عفتی میگید
  • حشمت فردوس FR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    18 5
    ایران مال که متعلق به حاج آقا علی انصاری خودتونه ، چی شد پس ؟ این نتیجه رانته
  • عدالت IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    14 2
    ابر بدهکار سیستم بانکی که دستش در جیب ملت است و شرکا در حال عشق و حال ،خداقوت جناب انصاری و شرکا
  • قاسمی IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    19 8
    سلام؛ ایهاالناس فعلا بحث نه سر گرونیه،نه سر فسادمالیه،نه برجام ونه ... ، پوشش و حجاب در فرهنگ کهن ایران و دین ما ریشه داره،ده تا دولت و نظام دیگه هم که بیاد وبره این مبحث پابرجاست ؛ اصلا دین هم به کنار ،اگه میخواهید فردادختروپسرامون و تو جمع های بی سروته هرگوشه ای از شهر نبینیم،اگه میخواهید طبق آمار رسمی غربی ها بالای شصت درصد از بچه هامون بی سرپرست و بی صاحاب نباشن،که حسرت یک خانواده گرم وپرمحبت وبااصالت ونخورن،از همینجا باید جلوی بی بندو باری روبگیریم،دقیقا آنچه که جوونا از سر شهوت طوفانی کاذب دنبالشن؛ ومادقیقا باید پنجاه سال بعد از حرکت این جریان رو اندیشه کنیم.
  • قاسمی IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    8 3
    همشهری لطفا سانسورش نکن
  • مهدی IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    6 6
    بایدبرخورد بشود
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    15 5
    می دونی مشکل ما چیه مشکل ما اینه که زنان جامعه خودشون نمی دونم که چه می خواهن اونا میگن که آزادی می خوان اونم با کشف حجاب!!!! اونا معنی آزادی رو اصلا نمی فهمن نمی دونن که آزادی زن زمانی هست که هیچ تفاوت در حق زن با مرد نباشه!!!! ای کاش این اعتراض های که به حجاب بود اندیشه خود زن ها بود نه یه خارجی دیگه ... این ها فقط توسط کسایی دیگه تحریک میشن که این کار ها رو می کنند وگرنه هیچ کدوم ننشستن بررسی بکنن ببین صلاح توی با حجابی هست یا بی حجابی
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    19 0
    این فیلم شبیه کنسرت‌های خارجی بود تا یوگا. 😂😂😂😂😂
  • علی از اصفهان IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    14 1
    حکم سنگین برای مدیران و اسپانسرها
  • سید جعفر IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    13 13
    ما انقلاب کردیم خواهر و برادر شهید دادیم خدا وکیلی او دنیا چه جوابی به شهدا بدهیم خون عزیزان را بخدا قسم می دهم پایمال نکنید التماس میکنیم ما کشوری با فرهنگ و دین اسلام هستیم آبروی ما را جلوی بی بی فاطمه زهرا س نبرید التماستون میکنم نگذارید اروپا در این جنگ فرهنگی پیروز شود
  • ب IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    11 1
    سلام سری هم به پیست اسکیت پارک اب واتش بزنید چشمتان روشن میشود
  • ساسان IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    17 6
    نمونه بی حجابی مد نظر غربی‌ها همان است که الان به مشکلی افتادن که اینهمه لوازم پیشگیری از حاملگی آمار وحشتناک کوتاژ دارند و ضرر آخرش را زنها میکنن که گول می‌خورند و متحمل سالها درد و رنج آن میشوند آمار تجاوزات به عنف در آمریکا را سرچ کنید،آمار دختران باکره در سن ازدواج... آیا ما باید پیرو این وحشی های از خدا بی‌خبر باشیم.
  • امیر IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    20 6
    خدایا به خودت پناه میبرم از دست این جماعت متدین ، شدن نماینده تام الختیار خودت برا همه چیز ملت تصمیم میگیرن ، تو همین دنیا هرکی خلاف خودشون فکر میکنه حکم جهنم بهش میدن ، شما اصلا برو تو کارتن یخچال کلا محو شو ، چیکار داری کی چی میپوشه ...
  • علیرضا IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    12 16
    لعنت بر دشمن و منافق. خاک برسرهای تازه ب دوران رسیده ک عقده لخت شدین دارید. گول حرفای دشمن رو نخورید بیجنبه ها
  • آرمن IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    23 6
    هر چیزی اجبار بشه همینه. نافرمانی مدنی میاره،. البته بحث حجاب تو ایران بعد انقلاب داستانش فرق میکنه. ... برای من خیلی جالبه ،تو هیچ کشور اسلامی جز ایران و افغانستان حجاب اجباری نیست!!!!
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    12 8
    این زندگی معمولی مردم هست، هرچند شما بخواهید انکار کنید یا مقابله،مردم زندگی خودشون میکنن
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    14 9
    اگه ی عده ای ... هی به مردم گیر ندن وهی توی در کوچه به مردم نگوینده چادر بپوش خود مردم جلو این هنجا شکنی می ایستند و از حجاب وعفاف دفاع میکنند
  • حسین IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    9 10
    وقتی اینترنت شبانه رایگان در اختیار جوونها میزاره یعنی چی؟ تا صبح بیدارن و صبح تازه یادشون میاد که باید بخوابن. سبک زندگی نسل بعد داره خراب میشه.
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    17 5
    کدوم فیلم؟!!!! من که متوجه نشدم ورزش هم مگه مشکل داره؟
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    18 9
    شما به آفریقا و پاکستان و هند و اندونزی و مالزی کشورهای مسلمان و غیر مسلمان و غیر اروپایی یک سفر کنید این فیلم به عنوان یک فیلم هنجارها شکن شناخته نمیشه. فیلم زمانی که حضرت مریم مادر عیسی مسیح در دهه هشتاد میلادی در آفریقا چندین بار چند سال قبل از نسل کشی رواندا ظاهر میشه رو یک نگاه بکنید. و با طرز دینداری خودتون مقایسه کنید. مشکل کسانیکه این فیلم رو هنجاره شکن می بیند این هست که فرهنگ اجتماعی خفه ای دارند. من خودم در خارج از کشور کلاس این چنینی رفته ام و ازم چیزی کم نشد بلکه برخوردم با آدمها گرمتر و راحت تر شد.
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    6 17
    لطفا خواهش میکنیم با آنها به شدت برخورد کنید ما دوست نداریم کشور عزیزمون که با خون شهدا گلگون شده به دست اینها بی افته حتما با آنها برخورد قانونی کنید تا درس عبرتی بشه برای کسانی که می خواهند هنجار شکنی کنن ما کشور عزیزمون دوست داریم و به قانون احترام میگذاریم و از خدا می خواهیم که کشور مون و رهبر عزیزمون را تا فرج آقا مون امام زمان عج صحیح و سالم نگه دارد ان شاءالله و کسانی که دوست ندارن تشریف ببرن کشوری که ازشون حمایت میکنه با همونا زندگی کنن اینجا جای این بیبندوباریها نیست تمام .
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    10 11
    دمتون گرم. برخورد بجا وقاطع کنید ببندید مکانهای فساد را منمونیم
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    18 5
    مهم نبوده وحساسیت بی مورده
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    8 16
    حجاب بد است؛ خوب است؛ هرچه هست جزء قوانین مملکت است، و دلیل نمیشود چون در بعضی بخشها قانون عمل نشده پس قانون حجاب رو هم بیخیال! اون عزیز هم درست فرمودند که اجبار در قرآن و شریعت در خیلی از موارد قید شده، پس در خصوص حجاب هم لازم است.
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    12 12
    تا حدود ۶۰ سال پیش در اروپا مردان اجازه نداشتند با شلوارک لب ساحل قدم بزنند چه رسد به خانمها! در فرهنگ ایران هم بی حجابی جایگاهی نداشته و عامل بسیاری از ناهنجاری ها در جوامع میباشد! بی حجابی بنیان خانواده را هدف گرفته.
  • علی IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    11 2
    سلام علیکم. لطفا کنار برخورد شدیدی که ظاهرا مطالبه هست در خصوص حجاب برخورد شدیدتری هم از مطالبات مردمی است نسبت به راهزنی در جادها و خفت گیری از مقامات معظم قضایی و از مقامات انتظامی انتظار برخورد میرود
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۵
    11 0
    ملتو سر کار نزارید صاحب ایران مال کیه محاکمه کنید
  • ایرانی IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    9 26
    شهدا رفتن که اینجوری کنید؟ خجالت بکشید از شهیدی که رفت تا ناموس حراج نشه
  • شانس IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    19 6
    کجاش هنجار شکنی بود چیز بدی نداشت شماهم فقط بلدید تیتر بزنید
  • ناشاس IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    7 10
    مرگ بر هوس.
  • الهام IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    9 18
    شمایی که میگی تو کره و ژاپن مردم بدون حجاب امنیت دارن باید به اطلاعتون برسونم ۷۹ درصد ۱۸ تا ۳۵ ساله ها در کره جنوبی دوست دارن از کشورشون مهاجرت کنن بخاطر عدم امنیت جانی شغلی و اقتصادی و همینطور ۷۱ درصد در ژاپن همین دغه دغه رو دارن....
    • میلاد IR ۰۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      12 3
      این آمارو از کجا استخراج کردی؟ از صدا و سیما یه منبع بده ماهم بریم ببینیم اطلاعاتمون درباره کشورای جهان سوم کره و ژاپن بره بالا
  • سعید خان محمدی IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    10 12
    ایکاش برای گرونی ها هم انقدر نگران بودن مسئولین محترم کشور میگفتن گرانی هام باعث هنجار شکنی است باید فوری اقدام شود
    • عبدالله IR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
      6 14
      گرانی را همین حرام‌لقمه‌های هوسران ایجاد نموده و دامن میزنند. و السلام
  • عطا IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    5 9
    ماخودمون هم نمیدونیم چی میخاهیم فقط معترض هستیم یه روزحجاب یه روزبنزین یه روزنان یه روز.....بجاایرادگرفتن بایدازخودمون شروع کنیم
  • IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    7 11
    ایه ۲۱ سوره نور و ایه ای از سوره احزاب به حجاب مفصل پرداخته وقرار نیست خداوند مارو جهنم بفرسته همین که نافرمانی دستور خدای بزرگ رو کردیم خودش جهنمه تو زندگی دنیا دچار مشکلات وگرفتاری میشیم ومتوجه نیستیم ما خانمها که خودمون بهتر از هر کسی میدونیم حجاب چقدر به ما امنیت ارامش وشخصیت میده این به فطرت هر زنی بر میگرده و نژاد وملیت نمیشناسه خداوند مارو خلق کرده وبه امورات ما از ما اگاهتره والبته حجاب به اجبار نمیشه رسانه ها اعم از رادیو تلویزیون وروزنامه ها وغیره باید فرهنگ سازی کنن واز دختران مکلف شروع کنند چرا که هر کاری تاثیرش در کودکی ونوجوانی بیشترهمسایل سیاسی واقتصادی نمیتونه بهانه ای برای کنار گذاشتن قانون خدا وقران بشه کسی که قانون خدا زیر پا میذاره نماز نمیخونه شرب خمر میکنه وهر مفسده ای رو انجام میده قانون اجتماع رو هم تبعیت نمیکنه وهنجار شکنی میکنه پس بهتره با فرافکنی ازقانون فرار نکنیم وراه رستگاری فرد وجامعه رو در اطاعت از قانون بدونیم
  • H.D IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    7 20
    بی حجابی با بد حجابی فرق میکنه اول باید تکلیف بد حجابی را روشن کرد سپس به فرهنگ حجاب پرداخت واین هم مشخص هستش که دشمن نقشه های بزرگی برای بانوان عزیز کشور کشیده برای همین بانوان باید هشیار باشند. ...
  • علی IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    12 12
    آقا وضعیت خیلی خرابه مردم قبلاً حیا داشتن چه زن چه مرد الان نه کسی از کسی خجالت نمی‌کشه مقصر کسی نیست جزء مادر خانواده که نمی تونن بچه هاشون کنترل کنن کاری با حجاب ندارم ولی خدایش یه زره ادب و شعور به بچه ها یادنمی دیم یه جورایی فرزند سالاری شده آخرشم این میشه وضعیت جامعه نه فرهنگی نه اقتصادی نه شعوری نه اقتدار ی تو هیچ کشوریم نه پولمون ارزش داره نه خودمون
  • IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    7 30
    واقعا فکر کردم خارجه ، اونوقت میگن آزادی نیست ، پا گذاشنن رو خون هزاران شهید
  • رهگذر IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    8 4
    الحمدلله که تمام مشکلات مردم حل شده و دیگه دزد و اختلاس گر نداریم، همه چی ارزون شده و فقط مونده حجاب...!!!! انشالله خانمهای محترم ایرانی با رعایت حجاب کمک میکنن که این مشکلم حل بشه تا همه بسلامتی بریم بهشت.....
  • معترض IR ۰۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    15 6
    مگر در قرآن دزدی و فحشا و رانتخواری منع نشده . پس چرا روز مبارزه با دزدی و اختلاس و مبارزه با فساد مسیولین نداریم؟لطفا مومنین با حجاب جواب بدهند.
  • شاهین IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    2 7
    چیکارشون دارین؟!وقتی علف های هرز درگوشه ای جمع شده اندوبکارخودشون مشغولندودرجامعه پخش نیستن که همه را آلوده کنند بذارین بکارشون برسند.
  • IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    14 4
    افغانستان و ایران دوتاشون عقاید مریض دارن
  • تارا IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    14 4
    چرا مردم و راحت نمیرارین ؟
  • دهباشی IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    4 16
    اگر زن و دختر مسلمان و حلال زاده و سلامت باشند بد حجاب نمیشوند و خود را به نمایش نمیگذارند
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    36 10
    خوشبحالشون کاش منم اونجا بودم
  • Manoo IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    2 2
    کاش چنین مکان هایی را در نقاط کمتر توسعه یافته‌ی ایران میساختند...تا لااقل بقیه نقط ایران شناخته شود...چقدر در تهران سرمایه گذاری آخه!!!!! تهران روی لبه پرتگاه است و این سرمایه گذاری ها خطر انقراض آن را بیشتر میکند از ما گفتن!!!!!+
  • فری IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    12 5
    کجا بد حجابن همه که روسری سرشونه
  • Ghasemi CZ ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    8 4
    آقا من یادمه ۱۰ یا ۱۵ سال ورزش عمومی مختلط از صدا و سیما پخش می شد. حالا چطور این میشه نا هنجار؟؟؟ ناهنجار با ویدیو هدف دار فرق داره... این شمایید که دارید مغز مردم رو شستشو می دید... به جای این کارا یاد بدید همون مردم آمریکا هم که بعضی از ایرانیان بی فرهنگ قصد دارند تقلید کنن، بدون سوتین ورزشی نمیرن یوگا. به جای درخواست جریمه فرهنگ سازی کنید .. کارتون اینه...
  • راضیه IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    9 1
    ای کاش حجاب و پوشش زنان رو سیاسی نکنیم تشویق به با حجابی نیاز به الگو سازی دارد باید غیر مستقیم حجاب را زیبا نشان داد با ایجاد زور و ترس بی حجابی بیشتر و بیشتر میشود اول عدالت رو به معنای واقعی اش در کشور اجراکنیم حجاب درست میشه
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    20 5
    از ترکیه یاد بگیرین . مگه کشور ترکیه مسلمون نیست؟ بهتره اسم خودمونو بزاریم : طالبان _ قبول کنیم ما افراطی هستیم .بازم میگم از کشور ترکیه یاد بگیرین، که هم مسلمون هستش و هم تمام مملکت ها رو با سیاستش تو دستش گرفته- ببینید مردم ترکیه چه برندهایی سوار میشن، و مردم ما خودرو چینی . قضاوت با خودتون.
  • مهدی IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    11 4
    خیلی هم قشنگ و زیبا . زندگی کن
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    7 3
    تمام امکانات خوب برای تهرانی ها مهیا شده چرا ما شهرستانی ها از وجود چنین مجتمع های بی بهره هستیم
  • فرنگیس IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    7 1
    هنجار شکنی رو بیخیال صاحب ایران مال از سال 73شمسی تا امروز این همه مال رو از کجا آورده؟
  • یک شهروند عادی IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    6 19
    کار به این همه هیاهو ندارم، اگر اسمتو می زاری مسلمان، خوب باید در چارچوب همان دین و شرع عمل کنی و توی همین دین مقدار حجاب مشخص شده چقدره و اگر عمل نکنی این میشه هنجارشکنی، کسی هم اجبارت نکرده دین اسلام را داشته باشی ولی وقتی اسمتو میزاری مسلمان و در کشوری هستی که دین رسمی آن اسلام است باید به قوانین آن احترام بگذاری
  • لی لی IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    18 5
    اینا که حجاب دارن شماها همه چرا با هم دعوا می کنید؟
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    9 4
    خوب دارند ورزش می‌کنند کار بدی نمی‌کنند حالا آن وسط کسی حجابش را رعایت نکرده تقصیر مدیر آن مجموعه نیست مدیر مجموعه جهت ورزش این مکان را اجازه داده در ثانی باید گشت ارشاد اونجا می‌بود تذکر میداد آن وظیفه گشت ارشاد هست
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    8 10
    بی حجابی هیچ ربطی به گرونی نداره همینایی که هرروزیک مدل میپوشن ویک مدل ارایش میکنن ازمرفهین جامعه هستن لطفا بی حجابی رو ریشه کن کنید
  • پژوهشگر IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    10 18
    خیلی بی خبره کسی که فکر می کنه مردم در ژاپن و کره و امریکا، به ویژه زنان شون امنیت دارند! خیلی خیلی بی خبر ...
  • محمود IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    6 10
    باید به شدت با مسولین مجموعه برخورد بشه اینا عذر بدتر از گناه آوردند
  • محمد حسین صادقی IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    9 15
    لطفا در پارک ارم حتما کنترل حجاب انجام شود. بله پارک ارم و مراکزی که درآمد زایی دارد .
  • سیروس IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    5 3
    فرق بین قانون وهنجار چیه ؟
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    7 19
    اقای رییسی تشکر تشکر الحق که خیییلی مردی. باغیرت ببینم میتونی بی حجابی روریشه کن کنی انشاعالله موفق باشی دراینکار خدا پسندانه
  • برین تولیدی ها را جمع کنین IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    8 16
    برین تولیدی هارا جمع کنین با این لباس‌های عجق وجق شون
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    7 13
    سلام حالا کجاشو دیدی .با این قانون نصفه نیمه ای که ما داریم مونده چیزهای دیگه بشنویم مجلس مصلحت نظام باید قانونی رو تصویب کنه که هرفردی نماینده مجلس شد وبه قوانینی برخلاف شرع اسلام رای داد مادام العمر نتونه نماینده مجلس یا هیچ مسولیت دیگری در کشور عهده دار شود .کشور ماکشوری است که ادامه دهنده حکومت حضرت علی علیه السلام است
  • علی IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    19 6
    انسان باید ازاد ودارای اختیار باشد ووضیفه حکومت ایجاد امنیت برایه انسان ها با هرنوع طرز تفکری است
  • Sohaib IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۶
    11 10
    اومدم فیلمو ببینم گفتم الان لختن دیدم فقط روسری سرشون نیس😂