شهردار منطقه ۱۶ این هفته به همراه معاونان خود در حوزه‌های مختلف پاسخگوی مطالبات و خواسته‌های شهروندان ساکن در قطعه چهاردهم شهر در سامانه نظارتی ۱۳۷ پلاس بودند.

سامانه شهرداری منطقه شانزده

به‌گزارش همشهری‌آنلاین، این جلسه با حضور سید «مرتضی روحانی» شهردار منطقه ۱۶، «رضا ناصری» سرپرست سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران، «مهدی خلیلی» معاون پردازش و بازخورد سازمان بازرسی شهرداری تهران،«شهرام علی پور» معاون ارتباطات شهروندی سازمان بازرسی‌ شهرداری تهران و جمعی از معاونان، مدیران و شهرداران نواحی ۶‌گانه شهرداری منطقه ۱۶ در سالن جلسات دفتر شهردار منطقه ۱۶ برگزار شد.

بررسی اهم موضوعات مطرح در مدیریت شهری منطقه، تبادل نظر پیرامون آنها، پیام‌های سامانه ۱۳۷ پلاس، بررسی نحوه بستن پیام‌ها و ارائه گزارش عملکرد ده ماهه این سامانه و... از موضوعات مهمی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

سید مرتضی روحانی، شهردار منطقه ۱۶، در این نشست ضمن اشاره به رضایت شهروندان که در اولویت اهداف مدیریت شهری قرار دارد، به ارائه گزارشی کامل و جامع درباره مجموعه کاربردی سامانه مدیریت شهری نظارت همگانی در منطقه پرداخت و گفت: «بدون‌ تردید راه‌اندازی این سامانه نظارتی نقش زیادی در کاهش فاصله بین مدیران و مردم، بالابردن سرعت و دقت در پیگیری مطالبات و خواسته‌های شهروندان و همچنین ارتقا و بهبود وضعیت زندگی ساکنان دارد».

رضا ناصری، رئیس سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران، در این جلسه از عملکرد مدیریت شهری منطقه ۱۶ در زمینه موضوعات مربوط به این سامانه ابراز رضایت کرد و گفت: «سامانه‌های تلفنی نظارت مردمی ‌۱۳۷ و ۱۸۸۸ با هم ترکیب شدند و سامانه «۱۳۷پلاس» با استفاده از فن‌آوری روز تشکیل شده است، این سامانه که از فضای مجازی و اپلیکیشن‌های تلفن همراه هم برای دریافت پیام‌های مردمی استفاده می‌کند، امکانات جدیدی را در اختیار شهروندان گذاشته تا پیام‌های خود را به اطلاع مدیریت شهری برسانند و مراحل رسیدگی به آن را مشاهده کنند، علاوه‌ بر این، سرعت پاسخگویی به شهروندان که باعث معطلی آنها در تماس‌های تلفنی می‌شد، با فن‌آوری‌ جدید کاهش می‌یابد».

 موضوعاتی مربوط به فضای سبز، سد معبر، پسماند و موضوعات حوزه شهرسازی بیشترین تماس‌های شهروندان منطقه ۱۶ را به خود اختصاص می‌دهد.

کد خبر 693585

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha