مجموع نظرات: ۴
پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷
۰ نفر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع سیلاب و گیرافتادن خودروها در گل و لای در یکی مناطق غربی تهران خبر داد.

سیلاب در غرب تهران

به گزارش همشهری آنلاین، سید جلال ملکی گفت: حوالی ساعت ۱:۳۰ بامداد امروز و پس از بارش باران در مناطقی از شهر تهران و به خصوص مناطق شمالی و شمال غربی یک مورد حادثه جاری شدن سیل و گل و لای در غرب تهران به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان و عوامل گروه نجات نزدیک‌ترین ایستگاه را به محل حادثه واقع در بزرگراه شهید خرازی، جاده سایت اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل اظهارکرد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که پنج دستگاه خودروی سواری داخل گل و لای به جا مانده از جاری شدن سیلاب گیر افتاده‌اند که بلافاصله عوامل آتش‌نشانی نسبت به خارج کردن این خودروها از داخل گل و لای اقدام کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه در مجموع پنج دستگاه خودروی سواری از داخل گل و لای خارج شد، اظهارکرد: همچنین علاوه بر خودروهای شاسی بلند سازمان آتش‌نشانی با کمک چند تن از شهروندان که دارای خودروهای شاسی بلند و آفرود بودند، افرادی که در این مسیر در میان گل و لای و آبگرفتگی مانده بودند، جابجا شده و به نقاط امن انتقال داده شدند.

ملکی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه مورد مصدوم یا فوتی نداشت، گفت: ماموریت آتش‌نشانان در این محل به اتمام رسیده است. اما لازم است شهروندان از مراجعه به ارتفاعات تهران و جاده‌های کوهستانی و همچنین حضور در حاشیه مسیل‌ها خودداری کنند.

تصاویر سیلاب در غرب تهران | خارج کردن ۵ خودرو از گل و لای

تصاویر سیلاب در غرب تهران | خارج کردن ۵ خودرو از گل و لای

تصاویر سیلاب در غرب تهران | خارج کردن ۵ خودرو از گل و لای

کد خبر 693744

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    0 2
    آماده باش بودن چه معنایی دارد؟ در مقابله با پیش بینی حوادث که یک هفته اطلاع رسانی می‌شود آیا نباید بدانیم یکی دیگر از مفهوم آن پاکسازی و گل روبی معابر مسیر آب ها و جوی آبها میباشد.
  • بهاره علیزاده IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
    3 1
    دست ماموران امدادرسانی دردنکنه،زنده باشیدوسلامت،که امیدمردم درلحظات سخت کمک رسانی آنهامیباشد🙏🙏🙏
  • مِهدی IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    0 2
    شاید این تیکه زمین از یادش رفته.