نام‌های «جهانگیر خسروشاهی» و «ماموستا محمدشیخ الاسلامی» از شهدا و فعالان فرهنگی انقلاب اسلامی جایگزین اسامی معبرهای «یاسمن» و «مینا» در منطقه ۱۱ شد.

شهید

به گزارش همشهری آنلاین، در کمیته نامگذاری معابر منطقه۱۱ به‌طور منظم خانواده شهدا و چهره‌های تأثیرگذار فرهنگ انقلاب اسلامی شناسایی می‌شوند و پس از مطالعات  در مورد اسامی محله‌ها و معابر با بررسی نظرات کارشناسی به گونه‌ای که آسیبی به زیست شهری و تمایلات شهروندان محدوده وارد نشود، نام معابر تغییر می‌یابد.

به گفته «محدثه ذوالفقاری» مدیر روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۱۱، از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳۰ چهره فعال از شهدا و تأثیرگذاران انقلاب اسلامی شناسایی شده‌اند که تاکنون ۲ معبر به نام‌های شهید ماموستا محمدشیخ الاسلامی از مبارزان اهل تسنن و ناجی جوانان در گرایش به گروه‌های تکفیری و از شهدای وحدت و شهید جهانگیر خسروشاهی از فعالان فرهنگی و تأثیرگذاران جبهه انقلاب اسلامی کانون روایت فتح و حوزه هنری نامگذاری شد.

خیابان‌های یاسمن و مینا در خیابان‌های وحدت اسلامی و انقلاب اسلامی به نام شهید وحدت ماموستا محمد شیخ الاسلامی و جهانگیر خسروشاهی نامگذاری شده‌اند.

کد خبر 695406

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha