پیکر مطهر شهید مدافع حرم «حجت‌الاسلام محمدامین کریمیان» روحانی جوانی که پس از ۶ سال در منطقه جبهه مقاومت سوریه تفحص و شناسایی شد، به حوزه علمیه فیضیه بابل منتقل شد و طلاب و روحانیون با این شهید کربلایی دیدار تازه کردند.

به گزارش همشهری آنلاین، همزمان با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالحسین(ع) پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم «حاج رحیم کابلی، عبدالله اسکندری، عباس آسیمه، محمد امین کریمیان و مصطفی تاش موسی» که توسط گروه تفحص ایثارگران سپاه در منطقه سوریه، تفحص و پس از تطبیق نمونه DNA در مرکز ژنتیک سپاه، شناسایی شد، پس از طواف و زیارت حرم مطهر حضرت علی بن الموسی الرضا (ع)، عصر روز سه شنبه ۱۱ مردادماه وارد استان لاله خیز مازندران شدند.

ببینید | روحانی شهیدی که پس از ۶ سال به حجره طلبگی برگشت

پیکر مطهر شهید مدافع حرم «حجت‌الاسلام محمدامین کریمیان» روحانی جوانی که پس از ۶سال در منطقه جبهه مقاومت سوریه تفحص و شناسایی شد، به حوزه علمیه فیضیه بابل منتقل و طلاب و روحانیون با این شهید کربلایی دیدار تازه کردند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیکرهای مطهر شهدا به همه شهرستان‌ها منتقل و مردم در دهه اول محرم با انصارالحسین(ع) تجدید بیعت عاشورایی می‌کنند.

کد خبر 695569
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گزارش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha