شنبه ۹ آذر ۱۳۸۷ - ۱۳:۵۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: خداداد عزیزی پس از بازی تیمش مقابل فجرسپاسی با یک خبرنگار درگیر شد، شدت درگیری به حدی بود که خبرنگار مذکور با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش ایسنا پس از اتمام بازی تیم‌های پیام خراسان و فجر مقاومت شیراز خداداد عزیزی با خبرنگار روزنامه خبر ورزشی و خبر جنوب که از شهر شیراز به همراه تیمشان به مشهد آمده بودند، درگیری فیزیکی پیدا کرد و این خبرنگار پس از آسیب دیدگی توسط آمبولانس به بیمارستان انتقال یافت.

سرهنگ جعفری مدیرعامل‌باشگاه مقاومت سپاسی شیراز درخصوص این درگیری در جمع خبرنگاران گفت: خبرنگار شیرازی که به همراه ما در قسمت جایگاه ویژه ورزشگاه نشسته بود، پس از اتمام بازی و پیروزی تیم مقاومت صلوات فرستاد که به خاطر این عملش توسط خداداد عزیزی و همراهان وی مورد ضرب و شتم قرار گرفت و از راهروی ورزشگاه به پایین پرت شد.

وی افزود: پس از این برخورد خبرنگار شیرازی با سر به شدت به دیوار برخورد کرد و دچار آسیب جدی شد که مجبور شدیم او را با آمبولانس به بیمارستان بفرستیم.

مدیرعامل باشگاه مقاومت با بیان اینکه از خداداد عزیزی به خاطر این عملش شکایت می‌کنیم، گفت: من واقعا نمی‌دانم که به چه دلیل خبرنگار ما باید مورد ضرب و شتم قرار بگیرد. آخر چه گناهی مرتکب شده است، مگر صلوات فرستادن گناه است؟

وی ادامه داد: دیگر از نظر ما خداداد عزیزی حماسه‌ساز نیست و به خاطر رفتارش بالاخره یکی باید جلویش را بگیرد و حتما از وی شکایت می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه مقاومت در پاسخ به اظهارات عزیزی که گفته بود که این خبرنگار به او فحش داده است، گفت: من به همراه چند تن دیگر در جایگاه نشسته بودیم و مطمئنم که این خبرنگار هیچ فحاشی نکرد و تنها صلوات فرستاد.

خداداد عزیزی مدیر فنی تیم پیام خراسان پس از این درگیری در جمع خبرنگاران گفت: این خبرنگار شیرازی پس از اتمام بازی در جلوی من و چند تن از بازیکنان که در جایگاه نشسته بودیم، شروع به کری خواندن و فحش دادن کرد که به خاطر این عملش همراهان من او را هل داده و شروع به کتک زدن کردند.

وی افزود: در این کشور کسی را به خاطر صلوات فرستادن کتک نمی‌زنند و پس از فحش دادن بود که این خبرنگار مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

خداداد عزیزی ادامه داد: این درست نبود که این فرد که میهمان ما بود به میزبان خود فحاشی کند و حقش بود که در ازای فحاشی‌اش کتک بخورد.

عزیزی در پاسخ به این سوال که آیا خود او در این درگیری شرکت داشته است، گفت: من کاری نکرده‌ام و همراهان من با این فرد درگیر شده‌اند.

در همین ارتباط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاکید کرد که خداداد به خاطر این اتفاق به کمیته انضباطی فراخوانده خواهد شد.

کد خبر 69589

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز