تجهیزات کارگاهی ۲ایستگاه از ۱۲ ایستگاه خط جدید مترو در بیست و دومین تکه از پایتخت فراهم شد.

خط 2 متروي اصفهان

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار منطقه۲۲ درباره آماده‌سازی تجهیزات کارگاه‌های برخی از ایستگاه‌ها در این منطقه گفت: «اکنون ۲ ایستگاه دریاچه شهدای خلیج‌فارس و میدان اتریش از ۱۲ ایستگاه خط ۱۰مترو در این منطقه تجهیز شدند. همچنین سایر ایستگاه‌های دیگر این‌ خط نیز در مرحله واگذاری زمین به شرکت مترو تهران برای ساخت است.»

«وحیدرضا محمدی» یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری در این منطقه را راه‌اندازی ایستگاه‌های مترو دانست و تاکید کرد: «به همین‌خاطر اقدامات لازم در این زمینه با سرعت بیشتری پیگیری و انجام می‌شود. در همین راستا «سیدفرهاد خدابخشی» معاون حمل‌و نقل‌وترافیک شهردار منطقه و نماینده شرکت مترو از فضاهای احداث ایستگاه مترو بازدید کردند و نواقص آن نیز برطرف شد. با راه‌اندازی خط ۱۰ مترو تهران کمک بسزایی به کاهش بار ترافیک صبحگاهی بزرگراه‌های این محدوده غربی پایتخت خواهد شد.»

تجهیز کارگاهی ۲ ایستگاه جدید در منطقه ۲۲ | اتصال غرب به شرق تهران با راه‌اندازی خط ۱۰مترو

او ادامه داد: «باتوجه به ساخت‌وسازهای اخیر، بارگذاری بیش از انتظار جمعیت و همچنین پیش‌بینی رشد چشمگیر جمعیتی در آینده نزدیک در منطقه۲۲، راه‌اندازی و افزایش ایستگاه‌های مترو در این محدوده ضروری است. از سوی دیگر اکنون به دلیل قرار گرفتن محیط‌های تفریحی و گردشگری از جمله دریاچه شهدای خلیج‌فارس و بوستان جنگلی چیتگر، این کمبود به وضوح احساس می‌شود و بهره‌مندی گردشگران از حمل‌ونقل پاک را می‌طلبد.»

به گفته شهردار منطقه۲۲، در این دوره از مدیریت شهری توجه ویژه‌ به توسعه مترو در منطقه۲۲ صورت گرفته است، به‌طوری که با راه‌اندازی خط ۱۰مترو تهران به‌عنوان طولانی‌ترین خط مترو پایتخت، غرب تهران به شرق تهران متصل خواهد شد. همچنین پیشنهادی ارائه شده تا ایستگاهی هم برای ساکنان شهرک لاله(ایستگاه دهکده المپیک) در نظر گرفته شود. در صورت تایید این پیشنهاد، ساکنان این شهرک نیز از شبکه حمل و نقل عمومی بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 696679

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرشاد SE ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    0 0
    می توان راه تامین منابع کل مترو تهران را ايجاد کرد در عهده دولت وبخصوص وزارت کشور است یک پیشنهاد . هم‌اکنون میلیونها نفر ایرانی دو تابعیت که در خارج زندگی می کنند از یارانه استفاده می‌کنند باید قطع شود و به مترو مستقیما واریز شود دو فرمی به مسافران خارج به داخل داده شود مبنی بر استفاده از یارانه وغیره غیره که هر فرمی ۲۰۰ تا۳۰۰ دلار داشته باشد این پول برای خارج نشین چیزی نیست وارتباطات زیادی وجود دارد اما این پولها نباید به ماجراجویی‌های خارج کشور خرح شود راه زیاد است ولی اعتماد وجود ندارد