همشهری آنلاین : تیم ملی راگبی بانوان کشورمان با پشت سر گذاشتن تمامی حریفان خود در مسابقات آسیایی لائوس، عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون بیس بال، بانوان راگبی باز کشورمان که برای نخستین بار در مسابقات بین المللی حضور پیدا کرده بودند در نخستین تجربه خود موفق شدند با شکست تمامی حریفان و پیروزی در 6 دیدار، در فینال به مصاف تیم میزبان بروند و در یک دیدار یک طرفه و با پیروزی 28 بر 5 عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کنند.

با کسب این موفقیت، تیم ملی راگبی بانوان ایران توانست به گروه C آسیا صعود کند تا به زعم بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران فدراسیون آسیایی، پدیده این دوره از رقابتها معرفی شود.

مسابقه های راگبی قهرمانی زنان آسیا در لائوس در روزهای 5 تا 10 آذر ماه در شهر "واینتانا" و در زیرگروه "سی" آسیا به صورت سونز برگزار شد.

این رقابتها در قالب تیم‌های 7 نفره و در دو وقت 7 دقیقه ای بود و تیم ها از فرصت سه دقیقه ای در بین دو نیمه برای استراحت برخوردار بودند.

سمیه لشنی زند، لیلا شیرنیا، فرزانه نواب راد، الهام شهسواری، نرگس شیرزادیان، سما صفری، نازنین حسینی، صبورا زائر، زینب صابری، معصومه حسنی، نازنین امامیان، زهره عینی و شکوفه ویسی، نفرات تیم ملی راگبی بانوان ایران بودند که زیر نظر "هلن واگا" مربی نیوزیلندی در این مسابقه‌ها شرکت کردند.

کد خبر 69769

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خانواده

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز