مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۸۷ - ۰۷:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران گفت: با نصب دوربین‌های ثبت تخلفات در بزرگراه نیایش تخلفات ثبت شده در این بزرگراه از 3 هزار مورد به کمتر از 300 مورد رسیده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، بهروز افزود: خوشبختانه نصب دوربین‌های ثبت سرعت در این بزرگراه سبب شده رانندگان با سرعت مطمئنه و مجاز حرکت کنند که همین امر روانی ترافیک بزرگراه، کاهش تصادفات و کاهش زمان سفر را به دنبال داشته است.

وی خاطر نشان کرد: رانندگی با سرعت مجاز سبب کاهش تصادفات خسارتی و جرحی در این بزرگراه شده و امیدواریم نصب این دوربین‌ها بتواند به فرهنگ‌سازی و رعایت سرعت مطمئن از سوی رانندگان شود.

بهروز تصریح کرد: تجربه نشان داده وقتی بتوانیم از میزان یک تخلف مانند سرعت غیر مجاز بکاهیم تخلفات دیگر نیز به شدت کاهش می‌یابد و به دنبال آن کاهش تصادفات و ترافیک را خواهیم داشت که خوشبختانه تاکنون این اتفاق در بزرگراه نیایش به وجود آمده است.

مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: تا اواسط ماه جاری گزارشی کامل از عملکرد دوربین‌های ثبت تخلفات و نتایج به دست آمده ارایه و منتشر خواهیم کرد و به زودی شاهد نصب این دوربین‌ها در بزرگراه صیاد شیرازی نیز خواهیم بود. [نصب دوربین ثبت تخلفات در بزرگراه‌های صیادشیرازی و نیایش]

وی با بیان اینکه بزرگراه صیاد شیرازی دومین بزرگراهی است که به این دوربین‌ها مجهز خواهد شد افزود: اکثر تجهیزات و دوربین‌های این بزرگراه نصب شده است و اکنون تست‌های اولیه بر روی تجهیزات در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم تا اواخر آذر ماه تجهیزات و دوربین‌های ثبت تخلفات را در این بزرگراه نیز به بهره‌برداری رسمی برسانیم.

بهروز تصریح کرد: بزرگراه امام علی (ع) پس از صیاد شیرازی به دوربین‌های ثبت تخلفات مجهز می‌شود و پس از این آن بزرگراه‌های یادگار امام (ره)، همت و چمران در دستور کار قرار خواهند گرفت.

کد خبر 69870

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز