همشهری آنلاین: رئیس جمهوری اسلامی ایران ایثارگری را میراث انبیاء و اولیاء الهی و تنها راه سعادت بشر دانست.

به گزارش واحد مرکزی خبر، احمدی نژاد در جمع خـانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر آذربـایجان شرقی مجاهدت‌های فرزندان این امت را عامل شکوفایی و گسترش اندیشه انقلاب اسلامی خواند و گفت: به برکت مجاهدت و ایثار شهدا پدران ومادران، همسران و فرزندانشان امروز نام ایران، اسلام و انقلاب اسلامی و رهبری عزیز آن در همه جای عالم می‌درخشد.

رئیس جمهور افزود: امروز ملت‌ها گـروه گروه به سمت عدالت، خداپرستی و محبت و برادری در حال حرکت هستند و نظام سلطه و استکبار که شکست ناپذیر به نظر می رسید امروز درحال فروریختن کامل است که تمام این‌ها دستاورد وحاصل مجاهدت‌ها و ایثار فرزندان شماست.

احمدی نژاد تاکید کرد به رغم طراحی‌های مرموزانه دشمنان خدا که می‌خواستند حتی نامی ازحضرت مهدی (عج) ومنجی یگانه عالم بشریت در ذهن و دل ملتها نباشد به برکت تبعیت شما از امام، خط ولایت، نام امام زمان (عج)، جهانگیر شده و مستکبران دیگر قـادر نیستنند جلوی گرایش به امام را بگیرند.

احمدی نژاد گفت: هرچه عزت، افتخار،پاکی وشجاعت درتاریخ باقی مانده به برکت فرهنگ ایثارگری است.

وی بر حفظ و تقویت فـرهنگ ایثار در جامعه تاکید کـرد و گفت: این فرهنگ همواره حافظ استقلال عزت و پیروزی این ملت خواهد بود.

رئیس جمهور امروز بااهدای نشان ملی ایثار از مقام والای شهادت و 14 پدر و مادری که دو یا سه فرزند خود را در راه دفاع از اسلام و میهن اسلامی و استقلال کشورمان تقدیم   کرده‌اند تجلیل کرد.

احمدی نژاد اهدای نشان به گروه‌هایی ازخانواده‌های شهدا را حرکتی نمادین برای تجلیل از ده‌ها هزار انسان شایسته و ایثارگر در سراسر ایران خواند و گفت: تک تک خانواده‌های شهدا و جانبازان نمونه و عزیزند و پدر و مادر شهیدان نشان درخشان افتخار ایران و هدیه الهی برای ملت هستند.

کد خبر 70039

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز