سه‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
۲ نفر

٤٤ نفر از خدام‌الحسین (ع) شهرداری منطقه ١٠ برای شرکت در راهپیمایی اربعین با بدرقه شهردار و مدیران منطقه راهی شهر نجف اشرف شدند.

بهاره خسروی

به گزارش همشهری آنلاین، مراسم بدرقه خدام‌الحسین (ع) شهرداری منطقه با حضور شهردار و جمعی از معاونان و مدیران منطقه ١٠ از محل معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در مجتمع شهید «حبیب غنی‌پور» برگزار شد. 

در این مراسم شهردار شهردار منطقه ١٠ گفت : «‌گفتار و کردار ما باید هر روز و هر ساعت حسینی باشد اما دو ماه محرم و صفر به‌صورت ویژه اختصاص به امام حسین (ع) و یاران باوفایش دارد و هر عمل ما باید بوی حسینی بدهد و هر قدم ما در راستای توشه‌برداری برای آخرت‌مان باشد. »

«رضا شرفی» با اشاره به اینکه شهرداری منطقه ۱۰ در شهر نجف اشرف به‌عنوان معین این شهر عمل می‌کند، ادامه داد : «‌شما در حالی برای راهپیمایی اربعین به شهر نجف اشرف اعزام می‌شوید که میلیون‌ها نفر در این راهپیمایی حضور دارند و این مسئله، موجب جلب توجه بسیاری از کشورها شده و دانشمندان و کارشناسان آنها در حال بررسی است که چه چیزی موجب شده این جریان پس از قرن‌ها ادامه پیدا کند. »

شهردار منطقه ١٠ در پایان ابراز امیدواری کرد که خدام‌الحسین (ع) شهرداری با پایان فعالیت خود، در کمال صحت و سلامت کامل به موطن خویش بازگردند.

کد خبر 703597

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha