در آستانه فرا رسیدن ایام اربعین حسینی برای خدمت رسانی به زائران کربلا، ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی سیار دو کیلومتری مرز مهران از سوی شهرداری منطقه۱۱ راه‌اندازی شد.

بهاره خسروی / محله

به گزارش همشهری آنلاین، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه ١١ با اعلام این خبر در باره جزئیات آن افزود : «از ۸ شهریور بیش از ۲۵۰ نفر از خادمین حسینی منطقه۱۱ در مرز و شهر مهران‌ به ارائه خدمات پرداختند. نظافت، شست و شو، رفت و روب معابر، پاکسازی باغچه‌ها، استقرار عوامل آتش نشانی و ارائه خدمات به زوار از مهم‌ترین اقداماتی که از سوی منطقه۱۱ در محدوده ۶ کیلومتر از مرز مهران انجام شده است. »

به گفته «احمد مهرابی»، یکی از موضوعات مورد نیاز در مرز مهران، تامین شرایط برای بهره‌برداری از سرویس‌های بهداشتی است و برای تامین این نیاز ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی سیار راه اندازی شد که نظافت روزانه سرویس‌ها نیز منظم انجام می‌شود.

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه ١١ در پایان گفت : «خدمات شهری و نگهداشت محدوده در اختیار منطقه۱۱ تا پایان مراسم اربعین ادامه‌دارد و زوار می‌توانند برای بهره‌برداری از خدمات منطقه۱۱ در دو کیلومتری از مرز مهران در مواکب شهید داداشی حضور یابند. »

کد خبر 704742

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha