همزمان با فرا رسیدن فرارسیدن ایام اربعین حسینی (ع)، ششمین دوره مسابقه بین‌المللی عکس سلفی «من و دوست اربعینی ام» از سوی فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

بهاره خسروی / محله

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس فرهنگسرای انقلاب اسلامی با اعلام این خبر گفت : «این مسابقه با هدف تقویت هویت دینی، انقلابی و ایجاد مودت و وحدت میان مسلمانان، همچنین تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی در قالب عکس سلفی صرفا با گوشی‌های همراه در دو بخش خارج از ایران «راهیان کربلا» در مسیر راهپیمایی به سمت کربلای معلی و در بخش دوم دورن مرزی با عنوان «جاماندگان» در سراسر کشور همزمان با ایام اربعین حسینی با محورهای «مردمی»، «محتوایی»، «جلوه برادری»، «حضور خانواده»، «تجلیل از میزبانی» و بخش «کودک و نوجوان» برگزار می‌شود. »

«محمد حسین برزگری» از شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی اربعین دعوت کرد تا با ارسال عکس‌های سلفی خود با میزبانان عراقی و همسفران ایرانی همراه با شرح عکس (کپشن) و موقعیت جغرافیایی در بخش برون‌مرزی و جاماندگان در داخل ایران؛ آن را برای داوری به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

او در ادامه به جزئیات بیشتری از این مسابقه اشاره کرد : «در هر دو بخش درون مرزی و برون‌مرزی و در ٦ حوزه اشاره شده از هر حوزه ٣ نفر به انتخاب هیات داوران و در بخش مردمی (بیشترین پسند و لایک مردمی پس از بارگذاری در صفحه) انتخاب می‌شوند. »

به گفته برزگری، آثار پذیرفته شده در صفحه عشاق‌الحسین (ع) در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام به نشانی :imam. hussain. lovers @ به نمایش در آمده و مخاطبان این صفحه می‌توانند به آثار دیگر زائران رای دهند. رئیس فرهنگسرای انقلاب درباره زمان برگزاری و اختتامیه این مسابقه توضیح داد: «فراخوان مسابقه از ١٨ شهریور آغاز شده و دریافت آثار تا پایان مهر ادامه‌ دارد و اختتامیه مسابقه روز ١٤آبان ماه همزمان با شهادت حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود. »
علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در مسابقه آثار خود را در صفحه شخصی خود با هشتگ #من_و_دوست_اربعینی_ام منتشر  یا  به شماره همراه ٠٩٩٢٠٢٢۵٧٠٢ ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره  ۵۵٤٠٨٦۵٧ تماس بگیرند.

کد خبر 704754

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha