دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
۰ نفر

گوشت شترمرغ برخلاف گوشت پرندگان دیگر که از گروه ماکیان و مرغ ها هستند، به رنگ قرمز است و در ردیف گوشت گاو قرار می گیرد و می تواند جایگزین مناسبی برای آن باشد.

گوشت شتر مرغ

یکی از گوشت های کم ضرر گوشت شترمرغ می باشد که از نظر طب اسلامی دارای طبعی خشک و گرم است و به همین خاطر استفاده از آن برای افراد سرد مزاج توصیه شده است.

گوشت شترمرغ برخلاف گوشت پرندگان دیگر که از گروه ماکیان و مرغ ها هستند، به رنگ قرمز است و در ردیف گوشت گاو قرار می گیرد و می تواند جایگزین مناسبی برای آن باشد.

گوشت شترمرغ و گاو از نظر مزه با هم یکسان هستند اما از نظر چربی و کلسترول و کالری و سایر پروتئین ها باهم تفاوت دارند و گوشت شتر مرغ از نظر چربی ۶۶ درصد از گوشت گاو و ۵۰ درصد از گوشت مرغ کمتر دارد.

میزان کالری این گوشت از بقیه نیز کمتر است و می توان با خیال راحت این گوشت را در رژیم غذایی خود قرار داد.

شما می توانید با مشاورین فروش با تجربه مجموعه آراد برندینگ ارتباط برقرار کنید و تمامی سوالات خود را در رابطه با خرید این محصول بپرسید و همچنین با مراجعه به سایت آراد برندینگ می توانبد اطلاعات مورد نیازتان را دریافت نمایید و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

پروتئین موجود در گوشت شتر مرغ از مرغ و بوقلمون و ... بیشتر است و آهن بیشتری نسبت به آن ها دارد و برخلاف باقی پرنده ها که گوشت سینه دارند، گوشت این پرنده فقط از پاها و ران آن است و گوشت سینه ای ندارد بنابراین چربی در گوشت آن وجود ندارد.

این گوشت اگر به درستی پخته شود مزه عالی دارد و طعمی همانند استیک می دهد و خاصیت قلم شتر مرغ بهتر از همه ی گوشت های دیگر است.

گوشت شترمرغ تازه

افرادی که دچار کمبود آهن در بدنشان هستند بهتر است از گوشت شترمرغ تازه در وعده های غذایی خودشان استفاده کنند تا بتوانند این مشکلات را از بدن رفع و رجوع کنند.

این محصول به دلیل این که از پروتئین زیادی برخوردار می باشد می تواند به ورزشکارانی که در قسمت عضله های خودشان دچار مشکل و آسیب شده اند این نوع را مصرف کنند تا به ترمیم این قسمت ها کمک کند.

گوشت شترمرغ هم از نظر طعم و هم از نظر فواید تفاوت بسیاری را با گوش قرمز دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

این محصول بر خلاف گوشت قرمز از هیچ قند مضری برخوردار نمی باشد و افراد مبتلا به دیابت می توانند این نوع را بدون هیچ نگرانی در غذای های خودشان استفاده کنند.

افزایش قیمت گوشت شترمرغ تازه در بازار

افرادی که به نحوی به مصرف غذا های کبابی به خصوص همبرگر اعتیاد دارند بهتر است گوشت تازه شترمرغ را جایگزین دیگر گوشت ها کنند تا دچار غلظت خون نشوند.

جالب است بدانید که سنگدان شتر مرغ دارای ویتامی ب ۱۲ بوده و برای افرادی که زمینه ای در ابتلا به بیماری های عصبی و فراموشی را دارند توصیه می شود که حتما از این خوراکی بهره مند شوند تا خطر ابتلا به این بیماری ها را کاهش دهند.

وجود این نوع ویتامین باعث شده تا با مصرف آن از بیماری های دیگر همچون: انواع سرطان ها در ایمنی بمانید و نگذارد که این بیماری ها در شما رشد کند.

قیمت گوشت شتر مرغ

از جمله گوشت هایی که شیرین هستند و قابلیت پخت در مدت زمان محدود را دارند، گوشت شتر مرغ است.

این محصول را می توانید همانند باقی گوشت ها در همبرگر، سوسیس، فیله یا کبابی استفاده کرد.

اگر گوشت آن کمی ترد بود، می توان آن را سرخ یا کباب کرد و اگر کمی متوسط بود باید پخته شود.

برای طعم و مزه دار کردن گوشت شترمرغ می توان آن را در مخلوط نمک، فلفل، روغن زیتون، آبلیمو یا لیمو ترش، پودر سیر قرار داد .

افزایش قیمت گوشت شترمرغ تازه در بازار

در بازار نسبت به گوشت های گاو و گوسفند و مرغ و بوقلمون قیمت گوشت شترمرغ کمی بالاتر است که علت آن عدم وجود چربی در این گوشت و طعم شیرین و لذیذ آن می باشد.

سپس پس از کمی مخلوط شدن با این مواد با سیخ به صورت کبابی پخت و سرو کرد. باید توجه داشت که  مدت کمی در مواد بماند زیرا سریع مواد را به خود جذب می کند و همچنین مدت زمان کمی برای پخت آن صرف می شود زیرا دارای چربی کمی است و زود پخته می شود.

باید توجه داشت که برای پخت آن نباید از ماکروویو استفاده کرد، زیرا باعث خشک شدن آن می شود و فقط به صورت کبابی پخته شود تا مزه خود را بگیرد.

این گوشت اگر به درستی پخته شود مزه عالی دارد و طعمی همانند استیک می دهد و خاصیت قلم شتر مرغ بهتر از همه ی گوشت های دیگر است.

کد خبر 705800

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha