تکمیل بیمارستان تروما (حوادث) بخش کهریزک شهرستان ری، نیازمند حمایت دولت و مشارکت خیران است.

رابعه تیموری

به گزارش همشهری آنلاین،رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان این مطلب گفت : «با توجه به قرار گرفتن بخش کهریزک در مسیر چند اتوبان حادثه‌خیز، ساخت بیمارستان ترومای «الهام» در سال ١٣٩٨ در دستور کار قرار گرفت، اما به دلیل کمبود اعتبار تاکنون پیشرفت فیزیکی مناسبی نداشته است. »
«حسین قناعتی» پیشرفت فیزیکی بیمارستان الهام را ٣۵ درصد ذکر کرد و ادامه داد : «کمبود بیمارستان‌های تروما از نیازهای درمانی جنوب شهر تهران و به‌ویژه شهرستان ری است که بهره‌برداری از بیمارستان الهام این کمبود را کاهش می‌دهد. »
قناعتی افزود : «بیمارستان الهام زیر مجموعه بیمارستان سینا قرار می‌گیرد و با توجه به وجود متخصصان تروما در بیمارستان سینا، مرکز ترومای کهریزک نیز از ظرفیت درمانی مناسبی برخوردار می‌شود. »
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران به لزوم مشارکت دولت و خیران در ساخت بیمارستان الهام اشاره کرد و گفت : «به مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کردیم برای تکمیل بیمارستان الهام ١٠٠ میلیارد تومان اعتبار تخصیص دهند که در صورت تخصیص این بودجه دولتی و حمایت خیران، بیمارستان ١٧٠ تختخوابی ترومای کهریزک در دولت سیزدهم تکمیل می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد. »


کد خبر 706141

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha