شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷
۴۷۴ نفر

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در محله ابوذر خبر داد.

سارقان موتور

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ رسول بهرامی، سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی افزایش سرقت موتورسیکلت در محله ابوذر رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری این محل بر عهده گرفتند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی مشخصات سارقان را شناسایی کردند افزود: مشخصات متهمان به کلیه واحدهای گشتی اعلام که روز گذشته ماموران در حال گشت‌زنی، سارقان را با دو دستگاه موتورسیکلت هوندا و آپاچی مشاهده کردند و در یک عملیات منسجم و ضربتی هر دو متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی اولیه مشخص شد متهمان با موتورسیکلت هوندا که متعلق به خودشان بوده اقدام به سرقت موتورسیکلت دیگر کرده‌اند.

سرکلانتردهم پلیس پیشگیری تهران افزود: متهمان ۲۹ و ۳۳ ساله در تحقیقات پلیسی به جرم انتسابی و سرقت موتورسیکلت در محله ابوذر و ۵ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.

سرهنگ بهرامی در پایان با اشاره به اینکه در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مال باختگان شناسایی شدند افزود: متهمان برای تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرائم احتمالی در اختیار پلیس قرار دارند.

کد خبر 710794
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha