ناصر قراگزلو: جلسه هیات‌مدیره پرسپولیس، یکشنبه‌شب گذشته در حالی با حضور رئیس سازمان تربیت‌بدنی برگزار شد که پیش از آن، حسین هدایتی و داریوش مصطفوی - این بار البته به صورت علنی- اختلاف‌نظر خود را مطرح کرده و حتی هدایتی نیز این موضوع را علنا مطرح ساخته بود که قصد استعفا ندارد.

با این وجود به هیچ‌وجه موافق حضور مصطفوی و فعالیت او در باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیر اجرایی این تیم نیست. هدایتی البته در جلسات قبلی نیز مشکلاتش را با مصطفوی به صورت صریح با اعضای هیات‌مدیره مطرح ساخته بود؛ مشکلاتی که البته از جانب هیات‌مدیره پاسخ صریحی به آن داده نشد. جلسه در حالی یکشنبه‌شب گذشته با حضور علی‌آبادی برگزار شد که اختلافات موجود بین هدایتی و مصطفوی هنوز حل نشده بود و در واقع این جلسه به منظور رفع مشکلات پیش‌آمده چند روز اخیر، مبنی بر استعفای هدایتی از ریاست هیات‌مدیره باشگاه یکشنبه گذشته از ساعت 45/17 تا 45/19 در محل سازمان تربیت‌بدنی برگزار شد. در این نشست پیرامون مسائل مختلف به ویژه سوءتفاهم بین هدایتی و مصطفوی بحث و تبادل‌نظر شد.

 در این جلسه، تصمیمات مختلفی گرفته شد که از جمله آن معرفی سخنگوی جدید هیات‌مدیره پرسپولیس بود. بعد از اینکه مجید فرخزادی، سخنگوی هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس در جلسه یکشنبه گذشته هیات‌مدیره این باشگاه از سمت قبلی خود یعنی سخنگوی هیات‌مدیره انصراف داد و البته مورد موافقت نیز قرار گرفت، تصمیم گرفته تا طی چند روز آینده سخنگوی جدید هیات‌مدیره انتخاب و معرفی شود.

شنیده‌ها در این بین حاکی از آن است که برای جلوگیری از حواشی و یکسان بودن اظهارنظرها، قرار است داریوش مصطفوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، سمت سخنگوی هیات‌مدیره را نیز برعهده داشته باشد. موارد حاشیه‌ای پیرامون اختلاف‌نظر مدیرعامل و رئیس هیات‌مدیره پرسپولیس آنقدر زیاد است که دامنه این موضوع حتی به لیدرها و تمرینات پرسپولیس نیز کشیده شد. در حاشیه تمرین دیروز پرسپولیس، هواداران این تیم علیه داریوش مصطفوی مدیرعامل این باشگاه شعار  دادند که باعث عصبانیت لیدرها و درگیری آنها با تماشاگران شد که البته قبل از بروز درگیری با وساطت عابدزاده همه چیز به پایان رسید.

صحبت‌های پیروانی و عابدزاده با تماشاگران و لیدرها باعث شد تا حاضران در تمرین فقط به تشویق بازیکنان و کادر فنی بپردازند؛ تمرینی که حدود 200 هوادار از نزدیک نظاره‌گر آن بودند.

هدایتی: بحثم واگذاری سهام به من نیست

جریان درگیری مصطفوی و هدایتی دقیقا مانند درگیری شده که چندی قبل در پرسپولیس، البته در کادر فنی این تیم جریان داشت؛ درگیری کلامی مخفیانه بین افشین قطبی و حمید استیلی که از ابتدای همکاری این دو وجود داشت و همه از آن خبر داشتند اما طرفین دعوی سعی داشتند اوضاع را آرام جلوه دهند. اخبار از هیات‌مدیره پرسپولیس حاکی از آن است که درگیری لفظی شدیدی بین مصطفوی و هدایتی در جلسه هیات‌مدیره یکشنبه‌شب گذشته به وجود آمده؛ موضوعی که البته با تکذیب شدید رئیس هیات‌مدیره پرسپولیس مواجه شد.

حسین هدایتی که البته در چند روز گذشته به شکل خاصی خود را از دسترس خبرنگاران مطبوعات و رسانه‌ها خارج ساخته روز گذشته در گفت‌وگویی اختصاصی به همشهری گفت: «مجادله  لفظی من و مصطفوی دروغ محض است. من منکر اختلاف با مصطفوی نمی‌شوم و هنوز هم بر سر مواضع قبلی و حرف‌هایم هستم اما مطمئنا تمام این اختلافات برخلاف برخی حدس‌ها، منجر به استعفای من از پرسپولیس، تیم محبوبم نخواهد شد.» رئیس هیات‌مدیره به کالبدشکافی یک مبحث اصلی دیگر نیز می‌پردازد؛ واگذاری سهام پرسپولیس به حسین هدایتی. بحثی که از مدت‌ها قبل به یکی از دغدغه‌های اصلی عضو متمول هیات‌مدیره پرسپولیس تبدیل شده است.

هدایتی اما به نوع دیگری در رابطه با این موضوع صحبت می‌کند: «در وهله اول، طبق مصوبه جدید فیفا و AFC خصوصی‌سازی باید انجام گیرد ضمن آنکه خصوصی‌سازی به عنوان یک اصل در راه رشد و توسعه محسوب می‌شود و بحث من این است که این عرصه باید در مورد پرسپولیس نیز صورت بگیرد. اما باور کنید بحث اصلی من واگذاری سهام به من نیست بلکه به خاطر تاکیدات اخیر AFC و فیفا این امر باید توسط باشگاه‌های ما لحاظ شود حال آن شخص چه حسین هدایتی باشد چه شخص دیگر.»

هدایتی به شکل خاصی از جواب دادن به این نکته که گفته بود یا من یا مصطفوی، طفره می‌رود و تنها به این جملات بسنده می‌کند: «جواب این سئوال شما را نمی‌دهم.» موضوعی که به شکل دیگری پرده از اختلاف‌نظر او با مصطفوی در اداره باشگاه برمی‌دارد. هدایتی البته از مباحث دیگری صحبت به میان می‌آورد: «امروز (دیروز) احتمالا جلسه‌ای با علی‌آبادی ریاست سازمان خواهم داشت؛ جلسه‌ای چندساعته و مفصل که تکلیف بسیاری از مسائل در آن مشخص خواهد شد. امیدوارم مشکلات من در این جلسه حل شود تا در نهایت همه چیز به نفع پرسپولیس تمام شود.»

کد خبر 71342

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز