رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اغتشاشگران و فریب خوردگان نیز که بی شک در گناه این جنایت بزرگ شریک هستند بدانند، که امنیت، آرامش و حفظ جان و مال مردم شریف ایران خط قرمز نیروهای مسلح صبور، مقتدر و جان بر کف ایران اسلامی است.

محمد باقری

به گزارش  همشهری آنلاین، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی پیامی ضمن تسلیت حادثه تروریسیتی شیراز گفت:اغتشاشگران و فریب خوردگان نیز که بی شک در گناه این جنایت بزرگ شریک هستند بدانند، که امنیت، آرامش و حفظ جان و مال مردم شریف ایران خط قرمز نیروهای مسلح صبور، مقتدر و جان بر کف ایران اسلامی است.

متن پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به شرح است:

سم الله الرحمن الرحیم

یا أَیُّهَا النَّبِیُّ جاهِدِ الکُفّارَ وَالمُنافِقینَ وَاغلُظ عَلَیهِم ۚ وَمَأواهُم جَهَنَّمُ ۖ وَبِئسَ المَصیرُ

ای پیامبر! با کافران و منافقان جهاد کن، و بر آنها سخت بگیر! جایگاهشان جهنم است؛ و چه بد سرنوشتی دارند!

بار دیگر در فضای غبارآلود فتنه‌ای که توسط مثلث شوم عبری - عربی - غربی طراحی و فرماندهی می‌شود، جمعی از بهترین بندگان خدا در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی علیه السلام، در هنگامه نماز، آماج گلوله های دشمنان کوردل و قسم‌خورده دین و آیین و استقلال ایران عزیز قرار گرفته و شهید و مجروح شدند.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت به رهبر معظّم انقلاب اسلامی، خانواده های معزّز شهدا و ملت شریف ایران و دعا برای شفای عاجل مجروحان اعلام می نمایم، طراحان و عاملان داخلی و خارجی این جنایت ددمنشانه به زودی در کمین نیروهای انتظامی امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی قرار خواهند گرفت و به سزای اعمال ننگین شان خواهند رسید.

اغتشاشگران و فریب خوردگان نیز که بی شک در گناه این جنایت بزرگ شریک هستند بدانند، که امنیت، آرامش و حفظ جان و مال مردم شریف ایران خط قرمز نیروهای مسلح صبور، مقتدر و جان بر کف ایران اسلامی می باشد.

کد خبر 715432
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • محمود IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    خدا لعنت کنه فتنه گرهای داخلی و خارجی رو اگر زودتر با این زالوها برخورد شده بود داعشی کثیف جرات نمی‌کرد ی همچنین جنایتی انجام بده لعنت بر اغتشاشگران
  • ناشناس IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    آقای باقری .این افراد فریب خورده هستند.باید پشت پرده اغتشاشات را که آمریکا و اسرائیل و عربستان تصمیم گرفتند را نابود کرد.باید پایگاه آمریکا و اسرائیل را در عراق موشک باران شود .اگر نزنید شکست میخوریم.
  • حالا هرچی IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    5 704
    به نظر من شما در این حادثه تروریستی شریک هستید نمیگم که کار شما بوده ها ولی شمایی که ادعاتون میشه ریگی رو توو آسمون میگیرید و روح الله زم رو از خارج از کشور بازداشت میکنید و مخفیانه وارد ایران میکنید و هزار مورد مثل این که شما ادعاش رو کردید چرا باید به خاطر اینکه به مردم بفهمونید که امنیت ایران و هر جای دنیا دست شماست باید اجازه بدید که داعش چنین عملیاتی رو توی ایران انجام بده که بعد بندازینش گردن معترضین ؟!!!
  • مصطفی IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    6 584
    چرا تا الان آرامکو شخم زده نشده یا حتی تیر غیبی بهش نخورده؟!
  • ایرانی IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    4 5
    آقای باقری .سخن قرآن رو شاید باور داشته باشی میگه هر چه بکاری همان بدروی آن مع العسر یسرا بر اساس تجربه میگم دوست عزیز اون زمانیکه هشدار وووووومیدادند برچسب بدخواه معاند دل نگران دلواپسان تجربه طلب......می‌دادید ببین چقدر رفتارشان غلط بوده که امروز روحانیون جرات نمیکنن بیان تو خیابون .چنان بذر نفرت کاشتند که یونجه قرار نیست درو کنند خودت بهتر میدونید جناح بازی دزدی رانت وفساد ...چنان روییده بود که برای فرد افتخار بود ....هیچ کس از کشته شدن هموطنش لذت نمیبره وسودی براش نیست ...تا دیر نشده تکانی به خودتان بدهید ودل مردم را بدست آورید از طریق سیر کردن شکمشان فقط ...