سرمربی تیم ملی ایران در نشست مطبوعاتی پس از بازی مقابل انگلیس حاضر شد.

کی‌روش

به گزارش همشهری آنلاین، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست ۶ بر ۲ تیم ملی فوتبال ایران مقابل انگلیس بلافاصله پس از پایان مسابقه درباره نتیجه کسب شده گفت: ما تا آخرین توان جنگیدیم و شجاع بودیم. آن چه در توان داشتیم را در زمین پیاده کردیم هنوز چیزی تمام نشده و ما دو بازی دیگر در جام جهانی داریم و تلاش می‌کنیم که با موفقیت آن‌ها را پشت سر بگذاریم.

کی‌روش همچنین در نشست خبری بعد از این دیدار درباره احساسش بعد از اتمام این بازی مهم گفت: نظرم ساده و عملی است. در نیمه اول، بازی تمام شده بود. تنها هدفی که برای تیم ما مانده بود این بود که بتوانیم متحد و شجاع باشیم و تا جایی که می‌توانیم بجنگیم و فوتبال را مفتخر کنیم. این لحظات بد این اجازه را به ما داد که از ابتدا در سطح بالایی بازی کنیم.

او سپس با تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش گفت: همه بازیکنان خیلی خوب بازی کردند. بازیکنان ما تجربه انگلیسی‌ها را نداشتند. امروز چیزهای زیادی از تیم ملی انگلیس یاد گرفتیم و نتیجه‌گیری می‌کنم که تیم ملی ما اکنون با شرایط بهتری آماده بازی بعدی است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد در غیاب سه ساله او، تیم ملی ایران لطمه‌های زیادی خورده است و از طرفی او چه کارهایی برای بازسازی دوباره تیم انجام خواهد داد؟ گفت: همانطور که گفتم، الان خیلی بهتر از قبل آماده بازی با ولز هستیم. رقابت در سطح بالایی است و همه چیز آماده است که کارمان را انجام دهیم و سعی می‌کنیم بازی بعد را ببریم. همیشه همینطور است. باید درس هایی را بیاموزیم و تمرکز کامل داشته باشیم و هیج موضوعی در اطراف تیم نباشد. مهم این است که بدانیم چه چیزهایی رخ داده و چه چیزهایی باید یاد بگیریم.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که ایران در هفته‌های اخیر چه پیشرفتی داشته است گفت: "ما باید در بازی حضور داشته باشیم و خودمان را نشان دهیم. با وجود تمام مشکلاتی که بازیکنان دارند و تمرکز کردن بسیار سخت است. مطمئنم بعد از این شکست قوی تر خواهیم شد؛ در فوتبال این مسئله است که اهمیت دارد.

ما به اینجا آمدیم که بازی کنیم اما این تنها چیزی نیست که در حال تجربه کردن آن هستیم. ما به هوادارانی احتیاج داریم که حمایت آنها فقط در هنگام پیروزی نیست. آن طرفداران که اینگونه هستند بهتر است در خانه بمانند."

منبع: ورزش سه

کد خبر 722034

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 8
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسینی IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    43 11
    اگر ابرام چرخی هم مربی تیم ملی بود شاید حتی نتیجه بهتر از این میگرفت پس اینهمه پول به این مردتیکه قمار باز دادید که چکار کنه
    • راستی چرا؟ NL ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      5 0
      در شصت دقیقه اول فقط هشتاد و سه پاس سالم دادند. بنظرم تعداد پاس های بد چهار برابر است. با توجه به حرکات کنار زمین آقای کیروش انگیزه کافی نداشت ، پیشنهاد می کنم حقوقش رو چند برابر کنید. از شوخی گذشته کشنی آزاد ما اول دنیاست و فرنگی همینطور وزنه برداری همینطور ورزشهای رزمی ، حتی شمشیر بازی با چند صد نفر علاقه مند در دنیا مطرح است ، والیبال رو که نگو ... نمی دونم چرا بجای حفاظت از داشته هایمان بقیمت داشته ها در تلاش سراب ...
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    13 2
    سپاس از آقای کی‌روش. به هرحال در این بازی پیروز نمی‌شدیم. اما دیدن اين همه غم در صورت بازیکنان و بی انگیزگی بسیار ناراحت کننده بود. این تیم از سرمایه اجتماعی کافی برخوردار نبود و متاسفاته دچار هجمه تبلیغاتی شده بود. تیم ملی متعلق به همه مردم هست
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    22 8
    تیمی که دعای خیر مردم پشتش نباشه همینه،این مردک هم کی نتیجه گرفته که الان بگیره ؟از کلمبیا و مصر اخراجش کردن ،رئیس فدراسیون فاسد ،فوری تو ایران مشغول بکارش کرد، بیکار نباشه!
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    15 5
    من هم از بازیکنا و هم از نتیجه راضیم
  • سپهر IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    3 12
    تو مسئله ای که به شما ربطی نداره دخالت نکن . موضوع خانوادگیه
  • شهرام CA ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    7 8
    کی روش شما خودت به مملکت خودت برگرد، تو فقط یک مربی دسته سوم موقطی هستی و بس.
  • انتی ویروس NL ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    12 10
    دیگه چقدر باید یه انسان پست و حقیر باشه که کیروش میگه حالم ازتون بهم میخوره نیاید تو ورزشگاه تیم ملی ایران بعد بره و فحش بده البته تعدادشون انگشت شمار بود و خیلی از داعشی ها از ترس گونی پیاز نیومدن
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    8 2
    کاش این اصفهانی که چندین پرونده در دادگاه دارد و به قول سخنگو چون به نتیجه نرسیده تاییدش کردند رییس فدراسیون نمی شد و اسکوچیچ همچنان سرمربی بود ؛ کاش با این رکورد زنی اصلا جام جهانی نمی رفتیم ؛کاش ؛ کاش و کاش
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    11 15
    دم کیروش گرم خجالت بکشن یه سری از وطن فروشها. کیروش مربی خوبیه ولی تیم ملی دیر به دستش داده شد و بدشانسی هم آورد و بیرانوند مصدوم شد همه اینها رو بذارید کنار جنگ روانی یه سری تفرقه انداز بی شرف که با روان بازیکنان بازی کردند.
  • Amir DE ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    6 2
    با اینکه خودم شخصا طرفدار آقای کی‌روش هستم و همچنین تیم ملی و للخصوص بازیکنان، اما با این نظر آقای کی‌روش مخالف هستم، اولا چرا موقع تعویض از دروازبان خیلی سطح پایین در این بازی به این مهمی استفاده کرد ! آیا سطح بازیکنان انگلیس بالاتر از بازیکنان اسپانیا - پرتغال هستند ! جواب خیر هست، چرا بازیکنان خارج از ایران اینقدر با هم نماهنگ هستند ! متاسفانه دل خیلی از مردم با توجه به اتفاقات اخیر کشور ، خوش بود که با بازهای درخشان در جام جهانی گذشته، در این جام جهانی خوش حاضر بشیم که متاسفانه نشد، من دوست ندارم به هیچ وجه، نا امیدی و جو منفی بدم، ولی متاسفانه ایران در این جام جهانی بدترین نتایج رو خواهد گرفت، تساوی احتمالی با ولز، و باخت سبک تر نسبت به آمریکا . با این نتیجه که ایران گرفت، من دیگر تمایلی به دیدن دو مسابقه باقی مانده ندارم، متاسفانه خیلی زود از جام جهانی حذف شدیم، بازیکنان تیم ملی در حد لیگ دسته چندم کشور درجه ۳ اروپایی هم بازی نکردند.
  • رضا علیجانی IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    14 9
    پول مردم بدبخت رو جمع کردن ریختن تو جیب این با همکاری تاج که پورسانتش رو برداره
  • حمید رضا IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    18 4
    چه جالب اینطور که پیداست هواداران تیم ایران باعث شدن شش تا گل بخوریم کاش در خانه مونده بودن
  • علی IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    16 9
    پولشو ندید،حروم لقمه
    • Amir DE ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      10 10
      نه خیر دوست عزیز، حروم لقمه کسانی هستند که به جای حمایت از تیم ملی فقط فقط به فکر ضربه زدن و توهین کردن به شعور مردم هستند. یک سری آدم های وطن فروش خائن به جز پول به هیچی فکر نمی کنند‌.‌ در هر جای دنیا از آمریکا گرفته تا افغانستان، چه اروپا چه آفریقا و چه حتی آسیا. شاید بیشتر مردم با نظام کشورهاشون مشکلاتی داشته باشند، ولی در عرصه بین‌المللی طوری رفتار می کنند که نه انگار مشکلی داخل کشورشون هست. جوری هم از تیم های ملی شون طرفداری می کنند که انگار تیم ملی هاشون از همه چیز مهم تره حتی از نون شب. اما متاسفانه ایران تنها کشوری هست که مردمان نش ناسپاس قدرنشناس ..... هستند اون موقع انتظار داریم که چرا مردم جهان در مورد کشور ما جور دیگه ای فکر می کنند. هر چند تبلیغات دورغ کشورهای اروپایی الخصوص آمریکا.. تأثیرات زیادی روی افکار مردم جهان می زارند