بزرگ‌ترین معمای ترکیب بازی جمعه برای تیم ملی فوتبال ایران انتخاب دروازه‌بان است.

نخستین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پس از دیدار شکست شش بر دو -عكاس فرشاد عباسي

به گزارش همشهری‌آنلاین، مصدومیت علیرضا بیرانوند در دقایق ابتدایی بازی با انگلستان، اتفاق غیرمنتظره برای تیم ملی ایران در آغاز جام‌جهانی ۲۰۲۲ بود. بیرانوند تلاش کرد با دماغ شکسته به بازی ادامه بدهد که تصمیمی احساسی بود و به‌نظر می‌رسد وضعیت او را بدتر هم کرده باشد. او اما به سرعت پی برد چنین امکانی وجود ندارد و جای خودش را به حسین حسینی داد.

بیرانوند در ادامه راهی بیمارستان شد و ابتدا خبر رسید ۲ بازی بعدی مرحله گروهی را از دست داده، اما بعدا گفته شد شرایط او قطعی نشده است. در هر صورت اگر بیرو به بازی ظهر جمعه با ولز نرسد، کارلوس کی‌روش باید یکی از انبوه گلرهایی را که با خودش به قطر برده جانشین او کند.

نکته اینجاست که حسینی در بازی با انگلیس ۶ گل خورد و شاید وضع روحی خوبی برای حضور دوباره در زمین نداشته باشد. او در این مسابقه پاداش عملکرد عالی‌اش دربرابر سنگال را گرفت، اما کار آنطور که باید برایش پیش نرفت. حالا کی‌روش باید بین امیر عابدزاده و پیام نیازمند یک نفر را انتخاب کند که با توجه به سوابق بین‌المللی امیر و نیز تجربه فیکس بودن او در مرحله انتخابی، احتمالا عابدزاده انتخاب کی‌روش خواهد بود. از قضا پدر او احمدرضا هم در جام‌جهانی ۱۹۹۸ از بازی دوم در برابر آمریکا فیکس شد.

در صورت حضور عابدزاده در ترکیب ایران برابر ولز اتفاقی تاریخی رقم خواهد خورد و برای اولین بار یک پدر و پسر ایرانی حضور در جام جهانی را تجربه خواهند کرد.

کد خبر 722494
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • امیر IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    7 1
    به امید موفقیت تیم ملی ایران
  • رضا کمالی مهندس ارشد عمران ۴۷ ساله ملایر ۱۰ جام IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    1 1
    من فوق لیسانس عمران هستم و ۱۰ دوره جام جهانی رو مستقیم دیدم به طور زنده .نظر من رو به کیروش خواهشا ارایه بدهید .استفاده از رضاییان و نور افکن و ترابی و امیری و تعویض مجید حسینی و روزبه چشمی و استفاده از اول نیازمند و بعد عابدزاده و فورادها ثابت طارمی و ازمون الزامی و راهکار رسیدن بع موفقیت در دو بازی اخیر است .ارسال توپ از جناحین و ضربات کاشته و کرنر و گرفتن پنالتی و استفاده از ترابی و انیری و طارمی از دقایق ۶۰ راه گل زدن به ولز و امریکاست .این تجربه ۴۰ سال کارشناسی من است که شماره کفش و نام تمام بازیکنان دنیا رو در ده جام جهانی زنده دیدم .پیام من رو خواهشا به اقای کیروش برسانند .ایشان باید سریعا از ابزاری که در دست دارد به طرز صحیح استفاده کند .راستی شجا خلیل زاده و کنعانی هن یادم رفت .ما در هر چهار خط باید سریعا بهترین گزینه رو بذاریم و بازکنان سرعتی و سر زن خود رو بزای بازی بالا از دقیقه ۶۰ اماده کنیم و انها رو اگه کنیم در ضربات کاشته وارسالی تمام سرزن ها بلید در ۱۸ حریف اگاه و هوشیار باشند و بازی با ولز و امریکا بازی مرگ و سرندشت هست .اقتی کیروش شک نکنیدازشجاع و نورافکن استفاده کن
    • حسین IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
      0 1
      آقای کارشناس عمران با تجربه ۴۰ساله فوتبالی و ۱۰دوره آنالیز فوتبالیست ها،، امید نور افکن ایرانه اصلا نرفته قطر داداش با تجربه،، با معلومات،، کاپلو،، زیدان،، مارادونا
    • کارشناس داوری IR ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
      1 0
      موافقم، هر ۲۵ بازیکن رو از ابتدا بگذاره تا در همه نقاط زمین برتری عددی داشته باشیم. تا هر بازیکن ولز توسط حداقل دو ، سه نفر مهار بشن. درون دروازه هم عابدزاده که شوت‌گیر هست کنار نیازمند که روی سانترها موفق هست بگذاریم تا از دو نظر زمین و هوا دروازه بسته بمونه. شک نکنید پیروز می‌شیم.