گروه بین‌الملل: رژیم صهیونیستی برای دومین بار طی 22 روز گذشته، مرکز اصلی آژانس کمک رسانی به آوارگان فلسطینی (آنروا) در نوار غزه، را با بمب‌های فسفری هدف حملات هوایی خود قرار داد.

 به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، پنجشنبه گذشته هم جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اقدام به بمباران مقر آنروا کرده بودند.

در پی ادامه کشتار وحشیانه غیرنظامیان در حملات اشغالگران صهیونیست، مسئول کمیته آنروا خواهان تحقیق بین‌المللی درباره جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه شد.

جان جینگ در نشستی که در یک مدرسه آنروا در بیت لاهیا برگزار شد، گفت: این مدرسه توسط اسرائیل بمباران فسفری شده است. وی عنوان کرد: باید جامعه جهانی در چارچوب قوانین بین‌المللی و توافقنامه‌های ژنو درباره کشتار غیرنظامیان در این مدرسه و در غزه تحقیق کند.

مسئول کمیته بین‌المللی کاریابی و کمک به پناهندگان فلسطینی افزود: رژیم صهیونیستی مدارس آنروا را هدف قرار می‌دهد و مردم بی‌دفاع غزه که هیچ پناهگاهی ندارند به این مدارس می‌آیند تا از کودکان خود محافظت کنند.

جینگ تاکید کرد: این مسئله بسیار نگران‌کننده است و تصمیم برای توقف کمک رسانی و رساندن آذوقه به مردم برای ما بسیار سخت است.گفتنی است، آنروا پیش از این و به‌دنبال حمله اسرائیل به کارمندان و مراکز این سازمان، کمک‌رسانی و رساندن آذوقه به فلسطینیان را متوقف کرده است. آنروا به ۷۵۰هزار آواره فلسطینی در نوار غزه کمک‌رسانی می‌کند.

کد خبر 73221

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز