یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۸۷ - ۰۵:۱۸
۰ نفر

اتحادیه بازیگران در ماجرای اعتصاب به دنبال گرفتن حق اعضای خود از کمپانی‌های فیلمسازی بزرگی است که به گفته اعضای اتحادیه بیشترین سود را از دسترنج آنها می برد.

اتحادیه بازیگران می‌گوید: بین کمپانی‌های بزرگ فیلمسازی و شرکت‌های مستقل فیلمسازی فرق قائل است. برای کمپانی‌ها، سود و کسب پول حرف اول را می‌زند، در حالی که شرکت‌های مستقل فیلمسازی قبل از کسب سود، در فکر تولید یک محصول غیرمتعارف و روشنفکرانه هستند که حرفی برای گفتن دارد.

به گفته آلن روزنبرگ: اتحادیه بازیگران سینما امضای قرارداد با تولیدات مستقل را ادامه خواهد داد و درگیری «اتحادیه با کمپانی‌های فیلمسازی‌، شامل آنان نمی‌شود. ما برای تهیه‌کنندگان فیلم‌های مستقل احترام خاصی قائلیم و آنها را دوستان نزدیک خود می‌دانیم.» در این رابطه است که فیلم‌هایی مثل «لبه تاریکی» مارتین کمپل (با بازی مل گیبسن) و «فقط من» ریچارد لانکرین (با بازی رنه زلوگر) در رده فیلم‌های مستقل قرار می‌گیرند.

«چشمان درشت» لری کاراژوسکی (با بازی کیت هادسن و تامس هدن چرچ) را هم باید در همین نوع کار قرار داد. این روزها در رسانه‌های گروهی گفت‌وگو با فیلمسازانی به چاپ می‌رسد که می‌گویند فیلم‌هایشان جزو آثار مستقل سینمای آمریکاست. لارا شاپیرو می‌گوید «دردهای کارساز» او فیلمی مستقل است. در این فیلم لیندسی لوهان نقش جوانی را دارد که به دروغ خودش را باردار جا می‌زند تا بتواند کاری برای خودش پیدا کند. 

کد خبر 73807

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز