جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
۰ نفر

این روزها فضای مجازی با امور روزمره زندگی نوجوانان و کودکان گره خورده است، آشنایی با این فضا و نحوه‌گذران و استفاده صحیح در آن دست مایه نمایشی با عنوان «شی شین باشین» در فرهنگسرای انقلاب اسلامی شده است.

بهاره خسروی

به گزارش همشهری آنلاین، این نمایش شاد و موزیکال برای آموزش به کودکان باهدف استفاده صحیح از ابزارهای دیجتالی و مجازی تدارک دیده شده است. «حمیده آقا بابایی» رئیس روابط‌عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی با بیان این مطلب گفت: «‌ نمایش «شی شین باشین»  به موضوع تنهایی کودکان درخانه می‌پردازد و داستان بچه‌ای را روایت می‌کند که تا زمان بازگشت پدر و مادرش از سرکار مجبور است تنها خانه بماند. او در این مدت پس از انجام تکالیف درسی‌، وقتش را با فضای مجازی و تماشای تلویزیون می‌گذراند...» 

نمایش «شی شین باشین» به قلم «فرشید قلی پور» وکارگردانی «سمانه حبیب پور» تا ۶اسفند ماه ساعت ۱۷:۳۰ در سینما فجر فرهنگسرای انقلاب اسلامی به روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان برای تماشای این نمایش دیدنی می‌توانند به نشانی، بزرگراه نواب صفوی، ابتدای خیابان کمیل شرقی فرهنگسرای انقلاب اسلامی مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات  بیشتر با شماره ۵۵۴۰۸۴۷۰ تماس بگیرند.  

کد خبر 742257

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha