یکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
۰ نفر

دهمین تکه از پایتخت نسبت سایر مناطق تهران از سرانه فضای سبزکمی برخوردار است،برای همین طرح‌های مختلفی برای تشویق شهروندان به کاشت درخت در این منطقه اجرا می‌شود که یکی از این برنامه‌ها برپایی مراسم «نهضت درختکاری» در بوستان «نورالزهرا (س) » است.

بهاره خسروی

به گزارش همشهری آنلاین،در این مراسم که جمعی از خانواده شهدا، دانش‌آموزان و شهرداران مدارس و مدیران شهری منطقه حضور داشتند، «مجید حاجی عبدالمجید» سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه به اجرای پویش کاشت یک میلیارد درخت در کلانشهر تهران اشاره کرد و گفت : «‌منابع طبیعی نتیجه و ثمره زحمات بزرگ‌ترهای ماست که اکنون به یادگار و امانت در اختیار ما قرارگرفته است. ما وظیفه داریم از امانت بزرگ منابع طبیعی به‌صورت ویژه نگهداری و برای توسعه آن گام برداریم.»
او درباره تملک ٩ باغ درمنطقه ۱۰ و تملک باغ نظر برای ساخت بوستان تخصصی مادر و کودک گفت: «‌طراحی‌های باغ عزیز به‌پایانرسیده و عملیات اجرایی ساخت آن از ابتدای سال آینده آغاز و در اواسط تابستان سال بعد مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.»
عبدالمجید با بیان اینکه برای کاشت نهال محدودیت نداریم و در هر زمان مردم بخواهند پاسخگو خواهیم بود، توضیح داد : « این پویش، نهضت مبارکی است که نتیجه‌اش از آن آیندگان خواهد بود و همه باید دست در دست هم آن را توسعه دهیم. »

کد خبر 744442

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha