نرخ دلار امروز و در لحظه تنظیم این گزارش، در بازار مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس ۴۳ هزار و ۹۲ تومان ‌بود و همچنین دلار حواله در این سامانه نیز ۳۷ هزار و ۴۷۱ تومان نرخ گذاری شد.

دلار وسکه

به گزارش همشهری آنلاین، دلار توافقی صرافی نیز امروز با قیمت متوسط‌ ۵۱ هزار و ۹۲۰ تومان معامله شد. یورو در صرافی‌ها نیز ۵۴ هزار و ۵۸۷ تومان نرخ گذاری شد.

هنوز تعدادی از دلالان مقابل صرافی‌ها در حال نرخ سازی بوده و قیمت دلار را تا ۵۷ هزار تومان افزایش داده اند، اما ‌معامله‌ای در این سطوح قیمتی انجام نمی‌شود. در جریان معاملات دیروز، دلار با کاهش ۴ هزار تومانی روبرو شد. اقدامات بانک مرکزی در آزادسازی نرخ‌های صرافی یکی از دلایل این موضوع بیان شده است.

امروز سکه امامی (طرح قدیم) در بازار ‌نسبت به روز قبل‌ با کاهش ۳۰ هزار تومانی، ۳۳ میلیون و ۱۲۶ هزار تومان نرخ‌گذاری شد، سکه تمام بهار آزادی جدید نیز با کاهش ۷۰۰ هزار تومانی، به نرخ ۲۹ میلیون و ۴۶۶ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار امروز بدون تغییر قیمت، به قیمت ۱۷ میلیون و ۴۸۳ هزار تومان نرخ گذاری شد، ربع سکه نیز ثابت ماند و به قیمت ۱۱ میلیون و ۴۲۲ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی، ۵ میلیون و ۸۶۶ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته کاهش ۴۰۰ هزار تومانی داشته است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار امروز با کاهش ۵۰ هزار تومانی، دو میلیون و ۷۲۶ هزار تومان نرخ‌گذاری شد، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار امروز با کاهش یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی، ۱۱ میلیون و ۸۰۸ هزار تومان نرخ گذاری شد.

هر اونس طلای در بازار جهانی (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز با کاهش ۱۳ صدم درصدی نسبت به روز پیش‌، ۱۸۰۹ دلار معامله شد.

کد خبر 745001
منبع: فارس

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 9
  • فرامرز IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    6 3
    دولت‌نباید‌دلار‌بده‌دست‌مردم
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    12 0
    لعنت خدابرظالمین
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    11 0
    خسته نباشید؟!
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    14 1
    .همیشه دلار با مقدار زیادی بالا می رود ومقدار جزهی پایین بعد می گویند دلار ارزون شد قیمتها که با دلار بالا می رود هیچ موقع پایین نمی اید و پول ملی بی ارزش می شود
  • امیر IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    13 0
    واقعا که، روزی یک تومن بالا میره سکه بعد همچین می‌زنید کاهش و افت قیمت سکه انگار چقدر پایین اومده ۳۰ هزار؟؟؟ خدا به داد اونایی برسه که می خوان مهریه بدن
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    9 0
    دلار چجور اینجور یهو میشه ۵۰هزار یهو میشه ۴۷ یهو میشه ۴۹ خب کی قیمت بالا پایین میکنه خب گوشت چرا از ۳۰۰ شد ۴۰۰ آقا ... .... .... چرا قیمت ها رو کنترل نمیکنه خودرو یه پراید. مگه چی بهش اضافه کردن اینقدر گرون شده والا بخدا داره ظلم میشه من با سن ۳۷ سال ۱۵ سال دارم کار میکنم قید ازدواج زدم همش بخاطر اینه با این حقوق نمیشه زندگی کرد طلاق ها سر به فلک خدا خودت رحم کن
  • تنهایی IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    16 2
    خدایا امام زمان مارا برسان هرکسی میاد بافهم یا نفهم فقر را گسترش میده و سرمایه قشر ثروتمند را ثانیه ای بالا میبره و خون مردم را توی شیشه میکنه کاری دیگه بلد نیست .خدایا تو تک تک اینهارا خوب و بدشون را نابود وذلیل و خوار بگردان.الهی آمین
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    3 1
    دلار 51 هزار که هیچ 55 هزار تومانی هم دارید من خریدارم . مرد حسابی این قیمتارو از کجات اوردی ؟
  • روحاله IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    0 1
    آقا ی نفر توضیح بده مگه بانک مرکزی و دولت نمیگه دلار حدود ۴۳ هزار تومان هست ؟! بعد چطور دوباره خودش (بانک مرکزی و دولت) به صراف میده ۵۱۵۰۰ که بفروشن به مردم ۵۲؟!!!!!!!!!!؟
  • ج ر IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
    4 0
    دلار ب 60 تومان رسیده آن وقت می‌گوید ریزش داشته ! بابا این مسولین چی می‌زنند