همشهری آنلاین: نشست معارفه بانک ملت برای ورود به بورس اوراق بهادار عصر چهارشنبه ۲۳ بهمن‌ماه در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در طول این نشست که با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد این بانک تشکیل می‌شود، اطلاعات لازم در مورد عملکرد گذشته، ‌حال و آینده این بانک ملت ارایه و توانمندی‌ها و برنامه‌های آتی آن برای حاضران تشریح خواهد شد.

براساس این گزارش، پاسخگویی به پرسش‌های فعالان بازار سرمایه و متقاضیان خرید سهام بانک ملت نیز بخشی دیگر از این جلسه خواهد بود.

در نشست معارفه بانک ملت شرکت‌های کارگزاری، سرمایه‌گذاری‌ها، نهادهای فعال در بازار سرمایه و ‌نمایندگان رسانه‌های عمومی نیز حضور خواهند داشت. [مفاهیم: کارگزار بورس]

بانک ملت نخستین بانک دولتی است که در بورس و اوراق بهادار پذیرش و نام آن ثبت شده است و به‌زودی ۵ درصد سهام آن برای کشف قیمت عرضه عمومی خواهد شد.

بانک ملت براساس رای صادره از سوی مجمع عمومی بانک در جلسه ۲۸ آذر ماه ۱۳۵۸ و با مجوز حاصل از ماده ۱۷ لایحه قانونی اداره امور بانک‌ها با سرمایه اولیه ۳۳.۵ میلیارد ریال و از ادغام ۱۰ بانک خصوصی قبل از انقلاب ایجاد شد و هم اکنون با سرمایه‌ای معادل ۱۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال به عنوان دومین بانک بزرگ کشور، انواع خدمات بانکی را به متقاضیان ارایه می‌کند.

با ورود بانک ملت به بورس اوراق بهادار تهران این بانک به بزرگترین بانک خصوصی کشور به بیش از دو هزار و ۳۰۰ شعبه و واحد خدمات بانکی تبدیل خواهد شد.

کد خبر 74983

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز