محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به انتشار برخی مطالب در فضای مجازی مبنی بر اتفاق امنیتی در اصفهان، اعلام کرد: شب گذشته (پانزدهم فروردین ماه) هیچ‌گونه رخداد امنیتی در اصفهان اتفاق نیافتاده است.

معاون امنیتی استاندار اصفهان

به گزارش همشهری آنلاین، وی تصریح کرد: مجموعه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی استان اصفهان مانند همیشه آماده مقابله با هرگونه تهدید هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تأکید بر هوشیاری مسئولان و مجموعه های حافظ امنیت استان، عنوان کرد: مطالب منتشر شده در برخی شبکه های اجتماعی صحیح نمی باشد.

شب گذشته برخی صفحات مجازی مدعی شدند یکی از مراکز وزارت دفاع در اصفهان مورد حمله ریزپرنده‌ها قرار گرفته است.

کد خبر 751943
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 16
  • نظرات غیرقابل انتشار: 14
  • کتابی از تهران IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    32 64
    با تشکر از نیروهای مسلح کشورمان در برخورد و سرنگون کردن این نوع ریز پرنده ها. شهر اصفهان در عمق جغرافیایی کشور قراردارد، و خب یک ریزپرنده قطعا نمی تواند مسافت چندین کیلومتری را از مرز تا اصفهان را طی کند ، چون چنین توانایی و قابلیت‌های در ریزپرنده ها نیست! از سال ۱۳۹۸ تاکنون بارها مجتمع های وابسته به صنایع وزارت دفاع در اصفهان مورد تهاجم این ریز پرنده ها قرار گرفته و الحمدالله همگی سرنگون شده و می شوند! و آخرین این حمله ها بهمن ماه سال قبل بوده ،آیا وقت آن نرسیده که این موضوع را روشن تر و شفاف سازی کنند! چگونه این ریز پرنده ها در آسمان اصفهان به پرواز در می‌آیند !؟ عامل و عوامل آن چه کسی، یا کسانی و یا چه وسیله‌ای و شئی این گونه راحت در آسمان اصفهان به پرواز در می‌آورند!!؟هرچند در مرحله‌ ای از آنالیزهای ریزپرنده ها متوجه ساخت این پرنده ها شده اند ،از سال ۱۳۹۸ تاکنون عوامل یا کسانی در داخل این ریز پرنده ها هدایت می‌کنند را شناسایی و دستگیر نکرده ایم!!! ما مدعی پدافند هوایی قوی در منطقه هستیم چگونه این حمله ها در این عمق اتفاق می افتاد!؟