پویش «ماه مهربانی» با برپایی ۳مراسم افطاری ویژه در منطقه۱۲ برگزار شد.

افطاری پاکبان ها

به گزارش همشهری آنلاین، شهردار منطقه۱۲ با اعلام این خبر گفت: «در این پویش، ۳مراسم افطاری برای دختران روزه‌اولی، مادران و دختران دارای معلولیت و کارگران خدمات شهری، فضای سبز و نیروهای شهربان و معبربان در سالن‌های مجزای تالار فرهنگیان برپا شد.»

«امیر یزدی» با اشاره به برپایی این مراسم افطاری در بیست‌وپنجمین روز از ماه مبارک رمضان افزود: «در این اقدام، شهرداری منطقه میزبان ۳گروه مختلف از شهروندان روزه‌دار و کارکنان شهرداری در سالن‌های مجزای تالار فرهنگیان واقع در ناحیه۶ بود.»

بر اساس این گزارش، این گروه‌ها شامل ۷۵نفر از دختران روزه‌اولی منطقه، ۵۳نفر از مادران و دختران دارای معلولیت که عضو کانون افراد دارای معلولیت منطقه بودند و ۶۵۰نفر از کارگران خدمات شهری و فضای سبز همراه با ۱۵۰نفر از نیروهای معبربان و شهربان بودند.

شهردار منطقه که در مراسم افطار دختران روزه‌اولی حضور داشت، هدف از اجرای این برنامه را ایجاد خاطره شیرین از اولین روزه در ذهن روزه‌اولی‌ها بیان کرد. یزدی خطاب به حاضران گفت: «شما بسیار پاک هستید و دعاهایتان مستجاب می‌شود. حتماً در حق پدر و مادرهایتان دعا کنید و امیدوارم در آینده که خودتان مادر می‌شوید، بتوانید خاطراتی نظیر تجربیات عبادی خود در این روزها برای فرزندان روزه‌اولی‌ به‌وجود آورید.»

پویش ماه مهربانی و برگزاری مراسم تکریم و افطاری ویژه دختران روزه‌اولی و مادران و دختران دارای معلولیت هم با هدف افزایش همدلی و محبت بین دختران روزه‌اولی و خانواده‌هایشان، تقویت نگرش معنوی به ماه مبارک رمضان و تشویق به اطاعت از امر خداوند برای دختران نوجوان برگزار شد.

۳افطاری ویژه در قلب تهران

در این مراسم به منظور تقدیر از دختران روزه‌اولی، هنگام ورود به آنها بسته عبودیت (چادر نماز، سجاده و قرآن) و به مادران و دختران دارای معلولیت نیز هدایایی به رسم یادبود اهدا شد. در ادامه، حاضران پس از قرائت قرآن، اجرای تواشیح، سرود و اجرای مسابقه به همراه اهدای جوایز به استقبال لحظات عرفانی اذان مغرب و نمازجماعت رفتند و مراسم با پذیرایی افطار و شام پایان یافت.

کد خبر 754586

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha