گروه اقتصادی: گوشی‌های تلفن همراهی که در حال حاضر، با سیم کارت شرکت ارتباطات سیار فعال هستند، نیازی به ثبت شماره سریال ندارند.

روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار، اعلام  کرد چون مهلت 20 آبان برای ثبت شماره سریال گوشی های تلفن سیار  تمدید نخواهد شد و بعد از تاریخ مذکور، صرفا به گوشی‌هایی خدمات داده می‌شود که به صورت مجاز و برابر مقررات وارد شده اند .

این شرکت در اطلاعیه ای تاکید کرد فقط مالکان آن دسته از گوشی‌های تلفن همراه، که با سیم کارت شرکت ارتباطات سیار، فعال نمی‌شود، ضروری است تا روز شنبه 20 آبان ماه سال جاری، به ادارات مشترکین و متقاضیان تلفن همراه، مراجعه و نسبت به ثبت شماره سریال گوشی مذکور، اقدام نمایند.

افرادی که گوشی تلفن همراه در اختیار دارند، می‌توانند با سیم کارت شرکت ارتباطات سیار، وضعیت آن را آزمایش نمایند؛ بدین ترتیب که اگر با سیم کارت مذکور، فعال شد، نیازی به ثبت سریال ندارد و در صورتی که فعال نشد، با همراه داشتن مدرک شناسایی معتبر و شماره سریال 15 رقمی گوشی، به نزدیکترین اداره مشترکین و متقاضیان تلفن همراه (طبق شهرهای مندرج در اطلاعیه قبل) مراجعه و نسبت به تکمیل و ارائه فرم تقاضای ثبت سریال اقدام نمایند.

دیروز همچنین اعلام شد که از بیستم آبان ماه واگذاری 8 اولویت جدید سیم‌کارتهای دولتی آغاز می‌شود.

براساس برنامه از پیش اعلام شده این شرکت، برای  واگذاری آبان ماه اولویتهای 29 تا 36 واگذار خواهد شد.

کد خبر 7563

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز