فرمانده کل سپاه گفت: رؤیاهایی که دشمن برای ما دیده بود باطل شد و آنچه که در مورد ما می‌اندیشید به خود او بازگشت و در صحنه‌ای معکوس، ملت ایران درخشید و این درخشش ادامه دارد.

سردار حسین سلامی - فرمانده کل سپاه پاسداران

به گزارش همشهری آنلاین، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) اظهار داشت: امروز دشمن در صفحه شطرنج سیاسی خود همه مهره‌های ممکن را همزمان در حداکثر ظرفیت ممکن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و این انقلاب شکوهمند به میدان آورده است. مهره‌های این شطرنج همه با هم در حال عمل هستند و این بدان معناست که این ملت چقدر با شکوه‌اند، چقدر قوی و با استقامت‌ هستند، چقدر مستحکم و با صلابت‌اند که در این آوردگاه بی‌نظیر، چنین موفق و درخشان در حال هنرنمایی و قدرت‌نمایی هستند.

وی افزود: ما امروز در اثنای یک جنگ، در حال ساختن پایه‌های یک تمدن هستیم. نمی‌توانیم کشوری را بیابیم در حالی که همه با او در جنگ هستند، کشورش را می‌سازد. جنگ و ساختن را با هم پیش می‌برد. جنگ او را از ساختن و قوی شدن باز نمی‌دارد. هیچ بازدارنده‌ای علیه این ملت عمل نمی‌کند.

سلامی با اشاره به نقشه‌های شوم اخیر استکبار جهانی علیه نظام و ملت عظیم‌الشأن ایران، خاطرنشان کرد: دشمن با محاسبات خود، با اقتدار از فروپاشی نظام ما سخن می‌گفت و همه نیروهای خود را به میدان آورده بود، اما امروز ما شاهد درخشش، اقتدار و روح افتخار و شکوه این ملت در تمام عرصه‌ها هستیم. رؤیاهایی که دشمن برای ما دیده بود باطل شد و آنچه که در مورد ما می‌اندیشید به خود او بازگشت و در صحنه‌ای معکوس، ملت ایران درخشید و این درخشش ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه تحریم اقتصادی علیه ملت ایران با مقیاس جهانی فعال است، افزود: نکته بارز و مشهودی که در این مسأله وجود دارد حرکت بدون توقفی است که ما در ساختن ایران عزیز داریم و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) نقطه مرکزی و کانونی این درخشش است و اجازه نداده هیچ یک از کارگاه‌ها، طرح‌ها و پروژه‌هایی که همه مفاهیمی بلند از عزت، سربلندی، حماسه، افتخار، آبرومندی و حیثیت جهانی برای ما تولید می‌کند از حرکت باز بماند.

فرمانده کل سپاه خطاب به مدیران و مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: شما هم در قلب این ماجرا حضور دارید. یک تاریخ را می‌سازید و برای ساختن یک ایران باشکوه و یک ایران قوی عمل می‌کنید.

سلامی گفت: همه می‌دانیم اگر وابسته باشیم تسلیم می‌شویم. وابستگی مقدمه تسلیم شدن است. اگر ما ایران را نسازیم هرگز دیگران ایران را نخواهند ساخت. منطق بیگانه درباره ما همیشه دشمنی بوده است؛ اما از روزی که این کشور به دست ملت افتاد و از غرب باز پس گرفته شد و جوانان ایرانی، پاک، مسلمان و صاحب اراده ایرانی وارد صحنه سازندگی این کشور شدند، این نمادهای زیبای استقلال و عظمت کار ایرانی ظاهر شد.

وی با اشاره به پروژه‌های اجرا شده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در گستره جغرافیایی کشور اظهار داشت: شما به صورت روزانه سیمای کشور را تغییر می‌دهید. نرخ تغییر در این کشور به‌روز است. این مملکت هر روز جلو می‌رود و خوشبختانه هیچ روزی به عقب باز نمی‌گردد و رجعتی وجود ندارد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ارتجاع متعلق به ما نیست مربوط به آنهایی است که به دشمن دل داده‌اند ولی شما هر روز پیش می‌روید و هر روز یک پروژه بزرگ را افتتاح می‌کنید.

سلامی با اشاره به طرح ۵۰ در ۵۰ که از سوی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به دولت سیزدهم ارائه شد، اظهار داشت: در طرح ۵۰ در ۵۰ قرار بود به مدت یک سال، هر هفته، یک طرح بزرگ به همت قرارگاه به بهره‌برداری برسد و تاکنون بیش از ۳۰ طرح در مدت کمتر از یک سال گذشته به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: این قرارگاه که با نام مبارک پیامبر اعظم زینت یافته است واقعاً با همان روح و معنایی که از خُلق عظیم نبوی الهام می‌گیرد برای مؤمنان مباشر رحمت است و برای ایران‌زمین پیام‌آور ساختن است.

سلامی با اشاره به کلام شهید سلیمانی درباره قرارگاه گفت: آن شهید بزرگوار فرمود این قرارگاه فقط ثروت تولید نمی‌کند. او درست گفت؛ قرارگاه اعتماد، امید، عزت و سربلندی تولید می‌کند و حماسه می‌آفریند. ثروت اصلی ما این عناصر است. وقتی پالایشگاهی افتتاح می‌شود، نیروگاهی به بهره‌برداری می‌رسد یا سدی افتتاح می‌شود پایه‌های رشد این جامعه شکل می‌گیرد اما این پالایشگاه و نیروگاه، تجسم عزت، فداکاری و بیعت ما با این مردم و تجسم توانایی دین در اداره جامعه است.

کد خبر 757398
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 25
  • نظرات در صف انتشار: 88
  • نظرات غیرقابل انتشار: 23
  • کورش IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    76 3
    باسلام سردار. گرانی تورم اوووو اینا چی با حقوق ۵یا ۶ میلیون چطور میخواهی گرانی و تورم رو درست کنی؟ سردار بازنشسته ها چی؟ اونایی که نان ندارن بخورن چی؟
  • محمد IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    83 4
    شما که واقعا ایران رو ساختید چه ساختنی !
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    60 4
    جلو فساد گرفته شود همه چیز خودبخود حل مشود
  • علی IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    71 2
    سلام این ملت را بسازید تا ملت بتوانند مملکت را بسازد. تو درست گفتی هیچ کس ایران را نمی سازد. علم بسرعت در حال نشر هست. ولی ما ترمز علم را در ایران کشیدیم بسه حرف. تا زمانی که سهمیه وآقازاده بازی و سواستفاده از هییت علمی در دانشگاهها وجود دارد ایران همین ... است.
  • محمود IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    63 4
    صحیح می‌فرمایند از تورم گرانی هر روز جلو هستیم
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    67 4
    آره سردار فقط شماها میتونید خخخ
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    60 4
    آقا خرابش نکنن ما راضی هستیم. شر نرسانند از خیرشون امیدی نداریم
  • فررخ IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    60 1
    سلام. چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم !؟
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    47 3
    انشاله که بتوانید این تمدن بسازید،اما کمی هم به مردم وضعیت فکر کنید بدون مردم تمدن بوجود نمی آید سردار، ... از کنترل تخم مرغ عاجز مانده بعید می دانم بااین شرایط به تمدن برسیم ما ملت از داخل پوسیده‌ایم دنبال کف نان
  • بهرام IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    32 5
    لطفا شما وارد اقتصاد هم بشوید و اقتصاد کشور را هم جزو 3یا 4کشور دنیا کنید
  • US ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    50 2
    این چه سازندگیه که ریال انقدر بی ارزش شده کسی میتونه ادعای سازندگی کنه که ریال رو با ارزش کنه غیر از این باشه دروغه و... .... ... ... ...
  • Ng IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    40 0
    کار از ریشه خرابه سردار! هر چقدر هم که بسازید یهو یکی میاد کلشو با یه اختلاس میبره!! اول مفسدین اقتصادی و دزدا رو بگیرید، بعد به معیشت مردم برسید، ایندفعه همه با هم می‌سازیم. بخدا بخدا بخدا خسته شدیم از نداری...
  • محمدکرمی NL ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    16 25
    والله والله والله عاشق انقلاب و رهبر و سپاه هستم؛ اما سردار انگار از ایران۲ درجیی دیگه صحبت میکنه. ما هرروز به عقب تر برمیگردیم وقتی زندگی های خوبی نداریم؛
  • علی IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    8 45
    با سلام و احترام به سردار . کاملا درسته اگر ما خودمون دل به مملکت نسوزونیم و نسازیم کی به فکر ماهست
  • سیاوش IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    43 1
    شمایک نظامی هستید وتنها فکرتان پیشرفت وسایل و ادوات جنگی برای جلوگیری از هجوم دشمن میباشدکه بایدهم همین گونه باشد. ولی اکنون اوضاع بداقتصادی گریبان مردم و بخصوص دختران و پسران این خاک پاک راگرفته است. بعلت بیکاری و گرانی مسکن به شدت از آمار ازدواج ها کاسته شده و به آمار فحشا و اعتیاد اضافه شده است. اگر بهترین سلاح هاراهم داشته باشیم با جوانان معتاد و ناراضی هیچ امیدی نیست.
  • یک مستمری بگیر IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    45 2
    به عمل کار برآید به سخنرانی نننننه سالهاست فقط حرف !
  • شاهپور IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    44 1
    والله و به الله چیزی که تا کنون ما دیدیم خراب کردن بوده نه سازندگی شاید منظور شما خوب استنباط نشده
  • حسین IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    3 46
    ماشاءالله درود بر شما سردار سلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه زمینه های نظامی و اقتصادی موفق عمل به نظر شخص من اگر برنامه اجرایی کشور دست شماها باشه فکر نمیکنم رانت خواری و اختلاس تو کشور پیش بیاد دشمنان انقلاب اسلامی با هوشیاری و توانمندی سپاه و بسیج زمین گیر شدند این یک افتخار است برای ملت ایران خسته نباشید .👍👍👍
  • حمیدپور IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    26 4
    قبول حرف حق ملت بیچاره را هم شریک کنید ثروت ایران برای همه ملت ایران نه پنج درصد ایرانی
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    19 0
    اگر مخواید بسازید یکم به جاده ها برسید این فضا سبزا رپ تبدیل به اداره نکنید
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    32 1
    کاملادرست سردار،ازبعدتورم و گرون بسیارعالی پیشرفت کرده ایم و می کنیم کسی هم جلودارنیست
  • محمود IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    31 1
    خداوکیلی ما پیشرفت نمیبینیم. ... ادارات را فساد گرفته. رشوه بگیری و اشنا بازی مد شده. شماها خوابید؟ دشمن مهمترین مهرهای ما را ترور کرد. اصفهان زد چقدر جوان داره لب مرزها شهید میشه که امثال ... ... .... ... بزنن به کشور و خون این جوانها را پایمال کنن.
  • فرهاد IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    32 0
    یه سردار عزیز بگید کاخ داشته باشی و گرسنه باشی اصلا خوب نیست
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    37 2
    پراید چنده ؟
  • Ng IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
    41 0
    وقتی نظرات رو نمیگذاری پس واسه چی نظرسنجی میذاری همشهری عزیز؟!