دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
۰ نفر

دومین نشست "محفل شعر و غزل" به همت کانون ادبی سماسرو، در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.

منطقه 6

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای سرو، دومین نشست "محفل شعر و غزل" با حضور  «محمود یزدانی»،شاعر و نویسنده، «داودرضا کاظمی»، شاعر، پژوهشگر و منتقد ادبی، و «دیبا بختو»، مجری و کارشناس، در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.

کتاب‌های شعر بوی بسم‌الله و سرمه‌دان خورشید از آثار محمود یزدانی است. او دستی در تاریخ هم دارد و  تیغ و تسبیح و طلا را در حوزه تاریخ نوشته است. در کنار آن، خوشنویسی هم می‌کند و به تدریس در دانشکده ادبیات مشغول است. باخبر شدیم که او همراه داود کاظمی که او نیز آثاری چون با تو در ابتدای دلتنگی را در کارنامه دارد، دوشنبه‌های اول هر ماه در فرهنگسرای سرو سلسله جلسات شعرخوانی را برای اهالی برگزار می‌کنند.

آنها در این محفل ادبی، شعر می‌خوانند، شعر شاعران را نقد و بررسی می‌کنند و نتیجه سال‌ها تحقیق و تجربه‌شان را با شرکت‌کنندگان به اشتراک می‌گذارند. دومین جلسه شعرخوانی قرار است امروز دوشنبه ٨ مرداد ساعت ١٦ تا ١٨  در فرهنگسرا به برگزار شود.

اگر علاقه‌مند به حضور در محفل شعر و غزل‌خوانی هستید از شما دعوت می کنیم  به فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولی‌عصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی کوی ساعی دوم  بروید و ساعتی در محضر این استادان کسب فیض کنید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ٨٨٨٨١٨٧٩ تماس بگیرید.

کد خبر 763705

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کوچه پس کوچه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha