مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۲
۰ نفر

ساندویچ رست بیف یکی از پرطرفدارترین انواع ساندویچ در جهان محسوب می‌شود، البته در کشورهای مختلف جهان و با سلیقه سرآشپزهای گوناگون، این ساندویچ و محتویات آن نیز به روش‌های مختلفی آماده می‌شود.

ساندويچ بيف  با سس پيازچه

همشهری آنلاین: در اینجا قصد داریم طرز تهیه ساندویچ رست بیف رستورانی را با طعمی عالی یاد بگیریم. این نوع ساندویچ مناسب ذائقه ایرانی‌ها بوده و البته شما می‌توانید متناسب با ذائقه و سلیقه خود، از روش‌های مختلف برای تهیه این ساندویچ خوشمزه و پرگوشت استفاده کنید.

مواد لازم

۵۰۰ گرم گوشت گوساله
۲ عدد پیاز
۲۰۰ گرم پیازچه
۳ ق غ سس مایونز
مقداری روغن
لیموترش برای تزئین
به تعداد لازم نان همبرگری یا بروتچن

ابتدا پیازها را خلالی خرد کنید و در مقدار کمی روغن بریزید و روی حرارت بگذارید تا نرم شود. نیمی از پیاز را بردارید برای روی ساندویچ. گوشت را خلالی خرد کنید و به پیاز اضافه کنید. کمی هم آب اضافه کنید تا گوشت بپزد. صبر کنید تا آب گوشت تمام شود و به اصطلاح به روغن بیفتد.

سپس نان‌ها را از وسط برش دهید. مقدار کمی هم سس روی نان بمالید و گوشت را روی نان بگذارید. پیازی را که جدا گذاشته بودید، روی گوشت بریزید. پیازچه را هم نگینی خرد کنید و با سس مخلوط کنید و روی پیاز بریزید. بعد هم برش بالایی نان را روی ساندویچ قرار دهید. برای تزئین هم از برش‌های لیموترش تازه استفاده کنید.

کد خبر 766842
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha