نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در پیامی توئیتری توافق احتمالی میان ایران و آمریکا را شکستی بزرگ برای کابینه فعلی نتانیاهو عنوان کرد.

یائیر لاپید

به گزارش همشهری آنلاین، یائیر لاپید، رهبر مخالفان و نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی صبح امروز جمعه در پیامی توئیتری نوشت: امضای توافق جدید میان تهران و واشنگتن درباره موضوع هسته‌ای، شکستی بزرگ برای کابینه نتانیاهو محسوب می‌شود.

او در یک رشته توئیت با همین موضوع بنیامین نتانیاهو را متهم کرد که به دلیل مشغول شدن بیش از حد به موضوع طرح جنجالی اصلاحات قضایی در هماهنگی با واشنگتن درباره ایران کوتاهی کرده است.

او در این رشته توئیت به کابینه فعلی رژیم صهیونیستی هشدار داد که اگر ایران و آمریکا به توافقی احتمالی برسند این می‌تواند شکستی جبران ناپذیر برای نتانیاهو محسوب شود.

در واکنش به این اظهارات، حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو با صدور بیانیه‌ای عنوان کرد که لاپید از تاییدکنندگان اصلی توافق هسته‌ای در سال ۲۰۱۵ بوده است.

حزب لیکود تاکید کرده که این نتانیاهو بوده که در سال ۲۰۱۸ دونالد ترامپ رئیس‌ جمهور وقت آمریکا را مجاب به خروج از توافق هسته‌ای کرده است.

حزب نتانیاهو همچنین این مساله را نیز یادآوری کرده که لاپید همان شخصیتی است که از واگذاری میادین گازی دریای مدیترانه به حزب‌الله لبنان استقبال کرده بود.

این جنجال‌ها در حالی در بین مقامات صهیونیست‌ به پا شده که روز گذشته سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشستی با خبرنگاران تاکید کرد که هیچ گونه توافقی با ایران در کار نیست.

کد خبر 767438
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha