چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
۰ نفر

«عاشقانه» در سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) به فرهنگسرای سلامت بیایید.

ازدواج آسان

به گزارش همشهری‌آنلاین، شهروندان همزمان با فرارسیدن سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، با برپایی مراسم عقد یک زوج جوان با حضور جمعی از مدیران شهری در ویژه برنامه «خیلی عاشقانه» امروز چهارشنبه ۳۱ خرداد در فرهنگسرای سلامت  این مناسبت فرخنده را گرامی می‌دارند.

 یکی از مشکلات اصلی بین جوانان مسائل اقتصادی است که قطعا مسأله مهمی به شمار رفته و کمتر جوانی است که در مورد آن دغدغه نداشته باشد. به همین سبب فرهنگسرای سلامت با همکاری اداره آسیب‌های اجتماعی شهرداری منطقه ۴ و جمعی از خیران، به یمن این روزهای مبارک شرایط برپایی مراسم عقد این زوج جوان از جمله تهیه جهیزیه، برپایی سفره عقد، شرایط پذیرایی از مهمانان و... را تدارک دیدند تا با این اقدام فرهنگ برپایی ازدواج آسان را بین جوانان ترویج بدهند.

همچنین اجرای ورک‌شاپ نقاشی هنرمندان طراحی، اجرای دف‌نوازی بانوان هنرمند، اجرای موسیقی، استندآپ کمدی با حضور هنرمندان برنامه خندوانه، سخنرانی حجت‌الاسلام، صابریان نماینده ولی فقیه دربسیج شهرداری تهران و... از دیگر برنامه‌های این روز است.

علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم آسمانی می‌توانند چهارشنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ به فرهنگسرای سلامت به نشانی میدان الغدیر، خیابان دلاوران، آزادگان شمالی، جنب فروشگاه شهروند مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر در باره این برنامه با شماره ۷۷۴۹۶۱۳۸ تماس بگیرند.

کد خبر 768234

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha