دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴
۰ نفر

ساخت و ساز غیرمجاز در محله آبک پس از صدور رای مقام قضایی، در حضور معاون دادستان ناحیه یک دادسرای الهیه، سر کلانتریکم پلیس پیشگیری پایتخت و عوامل شهرداری تخریب شد.

محله 9

به گزارش همشهری آنلاین، محله آبک سال‌هاست که با مشکل ساخت و ساز غیرمجاز دست و پنچه نرم می‌کند. با وجود این، شهردار منطقه یک از پایش مستمر تخلفات ساختمانی در این محله و برخورد با افراد سودجو با حکم قضایی خبر داده است. در آخرین اقدام، ساخت و ساز غیر مجاز در محدوده آبک پس از صدور رای قضایی و با حضور «محمد حسین جعفری» معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه یک الهیه، «سرهنگ محمد باقر قدم زاده» سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت و عوامل شهرداری منطقه یک، تخریب شد.

«سید مهدی صباغ» شهردار منطقه یک در این‌باره گفت: «  مالک این ساختمان، بدون مجوز اقدام به ساخت بیش از ۴ طبقه کرده بود که  این ساخت و ساز غیرمجاز پس از طی مراحل قانونی متوقف  شد.»

صباغ افزود: «این ساخت و سازها مربوط به سنوات گذشته است. با توجه به اطلاع رسانی‌های مکرر و نصب بنر و تذکرات لازم به شهروندان محله‌های آبک و گلابدره هرگونه ساخت و ساز بدون دریافت مجوزهای لازم، ممنوع و به دستور مقام قضایی و رای کمیسیون ماده صد تخریب خواهد شد. همچنین  در صورت خرید و فروش مسئولیت و عواقب آن به عهده خریدار و فروشنده است.»

«بهمن ابره دری» شهردار ناحیه سه منطقه یک نیز گفت: «تخریب و جلوگیری از ساخت و پلمپ ۲۰ ملک متخلف در این ناحیه به علت رعایت نکردن استانداردهای ایمنی و شهرسازی هم از جمله اقداماتی بود که در سال جدید انجام شد.»

ساخت و ساز غیر مجاز در محله آبک تخریب شد

ساخت و ساز غیر مجاز در محله آبک تخریب شد

کد خبر 769602

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha