«تراک هاوس» امکانات دلپذیر یک کمپر را در پشت مدل جدیدی از «بی سی آر» که نسخه ارتقا یافته از وانت «رم ۳۵۰۰» است، ارائه می‌دهد.

تراک هاوس

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از موتور۱، همه می دانند که اگر می خواهید به طور منظم از سکوت در  فضای باز لذت ببرید، به دور از همهمه و شلوغی یک خانه کوچک در میانه ناکجاآباد می سازید یا می‌خرید. اما رفتن به این خانه به این معنی است که شما فقط به یک مکان گره خورده‌اید و جای دیگری نخواهید رفت، بنابراین چه کاری می‌توانید انجام دهید تا کلبه یا خانه کوچک در جنگل را با توانایی رفتن به هر جایی که دلتان می‌خواهد ترکیب کنید؟

تصاویر | وانتی با امکانات کامل یک کمپر برای سفرهای طولانی | نگاهی به جدیدترین محصول تراک هاوس

خب، افراد «تراک هاوس»( TruckHouse)  که در موضوع کمپرها تخصص دارند، ممکن است با مدل جدید «بی سی آر»( BCR) خود یعنی نسخه ارتقا یافته از وانت «رم ۳۵۰۰، ۴ در ۴» ( Ram ۳۵۰۰ ۴x۴)  که در جایگاه بالاتری خودروهای آمریکایی اکسپدیشن (AEV) Prospector XL قرار دارد و یک مدل اصلاح و تقویت‌شده است، به این نیاز پاسخ دهند.

در زمره این تغییرات می‌توان به بدنه «کربن مونوکوک» که درون آن با خلا پر شده و  از طریق سیستم نصب بدون پیچ توسط  فیبر کربن به شاسی وانت متصل می شود، اشاره کرد. خانه متحرک BCR دارای یک سیستم آیرودینامیکی به اصطلاح HiPR Foils در قسمت بالایی کابین است که باعث جریان هوا از کناره‌های بدنه می‌شود. این سیستم آیرودینامیکی کاهش کشش و بهبود کارایی در سرعت‌های بالا را در پی دارد.

تصاویر | وانتی با امکانات کامل یک کمپر برای سفرهای طولانی | نگاهی به جدیدترین محصول تراک هاوس

«تراک هاوس بی سی آر» (TruckHouse BCR)هنوز در مرحله نمونه اولیه است و تحویل آن در بهار ۲۰۲۴ آغاز می شود، اما مشتریان می توانند مبلغ ۱۰ هزار دلار (حدود ۵۰۰ میلیون تومان) برای رزرو  این خانه لوکس پرداخت کنند. قیمت نهایی  این وانت - کمپر هنوز تعیین نشده است، با توجه به اینکه هنوز در حال توسعه است، اما «تراک هاوس» می‌گوید که اولین محصول آن، «بی سی تی» مبتنی بر «تویوتا تاکوما» که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد، قیمتی در حدود ۳۵۰,۰۰۰ دلار (حدود ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان) داشت.

در قبال چنین پولی، صاحبان «بی سی آر» جدید یک فضای داخلی ف باز با ارتفاع تا شش فوت و شش اینچ، یک غذاخوری U شکل در عقب و اتاقی برای حداکثر ظرفیت چهار بزرگسال دریافت خواهند کرد. آشپزخانه شامل یک اجاق گاز القایی، یک اجاق گاز/مایکروویو، یک سینک جادار و یک دستگاه ترکیبی از یخچال و فریزر دارای دو کشو است. همچنین فضای دفتر مانند کاملا مجهزی برای کار از راه دور در حال حرکت وجود دارد.

تصاویر | وانتی با امکانات کامل یک کمپر برای سفرهای طولانی | نگاهی به جدیدترین محصول تراک هاوس

صورت عدم دسترسی به منبع اصلی تامین انرژی، تامین انرژی مورد نیاز این کمپر ویژه ار طریق یک بانک باتری لیتیومی که از طریق یک پلتفرم سوئیچینگ دیجیتال حالت جامد مدیریت می‌شود، انجام می‌گیرد. در مورد توالت، سازنده «بی سی تی» سه گزینه برای خانه متحرک لوکس خود ارائه می دهد: کاست، فلاش خشک یا کمپوست.

بیشتر بخوانید:


«تراک هاوس»در سال ۲۰۱۹ در «اسپارکز»، نوادا تأسیس شد و اولین محصول خود را با نام کمپر «بی سی تی» مبتنی بر تویوتا تاکوما در سال ۲۰۲۱ روانه بازار کرد که از کمپینگ‌های جمع و جور ۴ در ۴ دهه ۱۹۸۰ الهام گرفته شده بود.

کد خبر 770910

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    11 0
    ما بلیط قطار و اتوبوس نمی تونیم بگیریم برا سفر این مدل وانت سفری که هیچ دیگه. جا داره از مسوولین بابت فراهم کردن آسان سفرهای تابستانی برای مردم تشکر کنیم‌
  • رضا رضافر IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    2 0
    با پراید طاق نمیزنه یه 20تمن سر بدیم به نظر می‌رسد از پراید یه ذره بهتره باشه اون هم به خاطر گارد جلوش
  • آرمين IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    1 0
    آره 17 ميليارد 200 میلیون دیگه بزار روش تاق میزنه