مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۷:۳۴
۰ نفر

گروه شهری: مراسم افتتاح 64 پروژه عمرانی، ترافیکی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 با حضور شهردار تهران برگزار شد

از جمله پروژه‌هایی که مورد بهره‌برداری قرار گرفت می‌توان به سرای محله شهید غیوری، سرای محله تقی‌آباد، ساختمان راهنمایی و رانندگی و مسجد امام رضا(ع) اشاره کرد.

همچنین کلنگ احداث مجتمع مسکونی سه گانه طلاب، اوقاف و کارکنان شهرداری منطقه 20 نیز از سوی دکتر قالیباف بر زمین زده شد.شهردار تهران در حاشیه این مراسم با اشاره به ساخت 15 کیلومتر مترو در سال‌جاری گفت: تا پایان سال، مترو به میدان انقلاب می‌رسد و در فروردین سال آینده، 15کیلومتر خط جدید مترو به مردم تهران تحویل می‌دهیم.

وی به کلنگ‌زنی مجتمع مسکونی سه‌گانه طلاب، کارکنان اوقاف و شهرداری منطقه 20 اشاره کرد و اظهار داشت: بالغ بر 700 واحد مسکونی در این مجتمع ساخته می‌شود.

قالیباف با بیان اینکه عقب‌افتادگی در بحث پارکینگ بسیار زیاد است به ساخت پارکینگ در محلات اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: به‌گونه‌ای عمل می‌‌کنیم که افراد بتوانند مجتمع پارکینگ بسازند و برای هر دستگاه سند تفکیک جداگانه‌ای دریافت کنند که قابل خرید و فروش باشد که همه مراحل قانونی این کار انجام شده و در سال 88 این اقدام اجرایی می‌شود.

به گفته وی، افرادی که مجتمع تجاری می‌سازند در ساختمان 10تا 15 واحدپارکینگ ساخته و سند مجزا برای پارکینگ‌ها دریافت می‌کنند و می‌توانند آن را خرید و فروش کنند و با این کار مشکل پارکینگ نیز تا حدودی برطرف می‌شود.

شهردار تهران همچنین در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع مسکونی سه‌گانه طلاب، کارکنان اوقاف و شهرداری منطقه 20 عنوان کرد: اقشار بسیاری به ما مراجعه می‌‌کنند ولی میزان مراجعه طلاب بسیار کم است.

قالیباف با بیان اینکه طلاب 4 برابر سایر اقشار در جنگ حضور داشته‌اند، افزود: اگر در مجموعه شهرداری گامی برداشته شده است، بدون شک براساس وظیفه و حقی که این عزیزان بر گردن ما داشته‌اند بوده است.

شایان ذکر است، شهردار تهران پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد امام رضا(ع) در محله 13 آبان به ایراد سخنرانی در جمع نمازگزاران این مسجد پرداخت.

کد خبر 77160

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز