مدیر عامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهران گفت: خدمات ویژه به افراد ناتوان و کم‌توان به فرآیند کار معاینه فنی در دو مرکز تهران ارائه می‌شود.

معاینه فنی

به گزارش همشهری آنلاین، شادی مالکی با بیان اینکه خدمات ویژه به افراد ناتوان، کم توان و یا نا آشنا به فرآیند کار معاینه فنی در دو مرکز نیایش و سراج ارائه می‌شود، گفت: این اقدام با هدف ارائه خدمت رسانی ویژه به مراجعینی که متقاضی دریافت کمک، همیاری و مشاوره به هر دلیلی مانند کهولت سن، کم توانی و یا ناآشنا بودن با فرایند کار و نحوه رفع نقص و ایراد شناسایی شده در مراکز معاینه فنی هستند، صورت پذیرفته است.

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهران ادامه داد: در فاز نخست از یک ماه گذشته خط ویژه معاینه فنی برای بانوان کم‌توان، ناتوان و یا ناآشنا به مراحل معاینه فنی راه اندازی شد و طبق برنامه‌ریزی انجام شده، در فاز بعدی برای آقایان نیز راه اندازی شد.  

او افزود: البته این خطوط با خدمات ویژه، از سایر خط‌های سالن معاینه فنی جدا نبوده و تنها کارشناسان مستقر در آن خطوط با ملاحظات تعریف شده‌ای به مراجعه کنندگان ارائه خدمات رسانی کرده و همیاری می‌کنند.

مالکی توضیح داد: استفاده از این خدمات کاملا به صورت اختیاری بوده و بابت خدمات ارائه شده در این خطوط هیچ هزینه اضافی دریافت نمی‌شود.  

مدیرعامل ستاد مرکز معاینه فنی خودروهای شهر تهران گفت: در خطوط معاینه فنی ویژه، یکی از کارکنان فنی آمادگی دارد تا به عنوان همیار در تمامی مراحل انجام آزمون‌های معاینه فنی خودرو تا اخذ گواهی معاینه فنی؛ ضمن همراهی، نسبت به ارائه خدمات مشاوره فنی وضعیت خودرو در صورت تمایل مراجعه کننده، اقدام کند.

کد خبر 777833
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha