دفتر حوزه سخنگویی قوه قضاییه جهت تنویر افکار عمومی، در رابطه با موضوع تشکیل پرونده برای رئیس جمهور سابق به نقل از سخنگوی قوه قضاییه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

مسعود ستایشی سخنگو قوه قضائیه

به گزارش همشهری آنلاین، در پی پدید آمدن برخی ابهامات در فضای رسانه‌ای در خصوص موضوع تشکیل پرونده برای رئیس جمهور سابق به نقل از سخنگوی قوه قضاییه، دفتر حوزه سخنگویی قوه قضاییه جهت تنویر افکار عمومی، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: 

سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز سه شنبه ۲۴ مردادماه در پاسخ به پرسشی در خصوص برخی اظهار نظرها پیرامون وجود پرونده برای حسن روحانی، رئیس جمهور سابق اعلام کرد: 

مرجع صالح اظهار نظر در مورد افراد برخوردار از کسوت روحانیت، دادسرای ویژه روحانیت است و لذا صرف نظر از صحت و سقم این موضوع، چنانچه پرونده‌ای برای وی تشکیل شده باشد، مرجع مذکور باید در این رابطه اظهار نظر کند.

بر این اساس سخنگوی قوه قضاییه اظهار نظری در خصوص تشکیل یا عدم تشکیل پرونده قضایی برای رییس جمهور سابق نداشته است.

کد خبر 780775
منبع: میزان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • اکرم IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    1 1
    با این کارها راه به جایی نمی برید
  • علی IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    0 1
    هر مسئولی به خاطر سمتی که برای خدمت به مردم دریافت نموده . باید از اقدامات و کم کاری هایی که داشته بازخواست شود و پاسخگوی مردم باشد! بورس رو هم از ایشون پیگیر باشید که خیلی ها رو بدبخت کردن
  • علی IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    0 0
    "مرجع صالح اظهار نظر در مورد افراد برخوردار از کسوت روحانیت، دادسرای ویژه روحانیت است" یعنی کاری نکرده که از جنبه عمومی بررسی شود! ...