نماینده مردم ارومیه در مجلس از اضافه شدن مرزهای باشماق و تمرچین به عنوان مرزهای رسمی به منظور اعزام زوار ایرانی به خاک عراق خبر داد.

اربعين

به گزارش همشهری آنلاین، سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مرزهای باشماق و تمرچین به مرزهای رسمی برای اعزام زوار اربعین به مرزهای رسمی ایران و عراق اضافه شد.

وی افزود: به منظور سهولت تردد زوار به خاک عراق و سرعت در جابه‌جایی‌ها، این دو مرز باشماق و تمرچین هم رسما در ایام اربعین برای اعزام زوار بازگشایی شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت تمام توان خود را برای افزایش کمی و کیفی خدمات به زوار اربعین چه در بحث حمل و نقل و جابه‌جایی و چه در زمینه‌های دیگر به‌کار گرفته است اما این مسئله نافی این نیست که بر قیمت بلیت‌ها و ارائه خدمات نظارت صورت نگیرد.

ذاکر خاطرنشان کرد: دستگاه‌های نظارتی باید کنترل دقیقی بر قیمت بلیت هواپیماها و به‌طور کل هزینه‌های ایاب و ذهاب زوار داشته باشند تا زمینه برای سوءاستفاده فرصت‌طلبان فراهم نشود.

وی افزود: دولت تمام توان خود را برای اعزام هرچه بهتر و راحت‌تر زوار به خاک عراق به‌کار گرفته و با نظارت دقیق با ارائه خدمات به‌ویژه در حوزه حمل و نقل باید این خدمات تکمیل شود.

کد خبر 782324
منبع: فارس

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha