سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱
۰ نفر

بحران امنیت سقف مدارس در انگلیس نیاز به مدیریت فوری دارد اما از نظر اغلب مردم تدابیر دولتی در این مورد کاملا فروپاشیده است.

اسپكتيتور

گروه دیپلماتیک - همشهری آنلاین: هفته‌نامه انگلیسی اسپکتیتور با اشاره به رسوایی اخیر موسوم به «سیمان گیت» و فاش شدن استفاده از مصالح نامرغوب در ساخت بناهای دولتی به ویژه مدارس و بیمارستان ها نوشته: از 25 سال پیش که وست‌مینستر دستور داده تا استحکام بناهای مدارس و بیمارستان‌های بررسی شود هیچ اتفاق خاصی نیفتاده و دولت‌ها یکی پس از دیگری امیدوار بودند دولت جدیدی که سر کار می‌آید این بحران را حل کند.

سال 2018 که سقف مدرسه‌ای در کنت فروریخت دولت به ظاهر اقداماتی را برای رفع بحران فرسودگی بناهای دولتی آغاز کرد اما به جایی نرسید.

حالا درست یک روز پیش از آغاز سال تحصیلی به والدین دانش‌آموزان 150مدرسه گفته شده که فرزندانشان را به دلیل خطر فروریختن بنای مدرسه آنهم به‌دلیل استفاده از سیمان نامرغوب به مدارس دیگری ببرند.

در حاضر بازسازی مدارس دولتی در انگلیس به‌طور متوسط400 سال یک بار اتفاق می‌افتاد. مساله امنیت سقف مدارس نیاز به مدیریت فوری دارد اما از نظر اغلب انگلیسی‌ها تدابیر دولتی در این مورد کاملا فروپاشیده است.   

کد خبر 788048

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha