یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر نیرو گفت: برخلاف پیش‌بینی‌ها، در ابتدای سال 88 به دلیل آغاز بارندگی‌های گسترده مشکل کم ‌آبی در کشور تقریبا برطرف شده و موضوع جیره‌بندی آب در سال جاری منتفی است

به گزارش یکشنبه 23 فروردین خبرنگار اقتصادی ایرنا، سیدپرویز فتاح وضعیت صنعت آب و برق را در سال جاری حساس خواند و افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده و جلب حمایت دولت و مجلس و هماهنگی در سطح ملی و تدبیر هوشمندانه مطمئن هستیم که مشکلات قابل حل بوده و به نقطه اطمینان خواهیم رسید.

فتاح در ادامه اظهار داشت: پیام مقام معظم رهبری در سال جدید، آرامش خاصی در ابعاد سیاسی و اجتماعی به کشور بخشید و بخشی از این پیام که در خصوص اصلاح الگوی مصرف بود، بیشتر متوجه وزارت نیرو است.

وزیر نیرو گفت: مدیریت مصرف، کاری زمان ‌بر است و مبدا آن باید امسال باشد و با برنامه ‌ریزی و زمان‌بندی در سال‌های آینده به طور جدی دنبال شود به نحوی که در پایان هر سال به اهداف ترسیم شده دست یابیم.

وزیر نیرو خاطرنشان ساخت: تنظیم رابطه روابط عمومی‌ها با مردم و جامعه باید به درستی صورت گیرد و رابطه صادقانه، صمیمی و جدی با مردم برقرار شود چرا که به این ترتیب کار فرهنگ ‌سازی به درستی صورت گرفته و مردم نیز در این راه همراه خواهند شد.

فتاح تصریح کرد: باید از تجربه خوب سال گذشته که با جلب همکاری و مشارکت عمومی با کمترین مشکل سپری شد، استفاده کرده و با روش‌های هنرمندانه توام با احترام به تعامل مردم دست یابیم.

فتاح در عین حال بر لزوم هماهنگی بخش‌های مختلف وزارت نیرو به ویژه آب و برق، هماهنگی با رسانه‌ها و صدا و سیما، از بین بردن ضعف‌های داخل روابط عمومی ها و غیره تاکید کرد

کد خبر 78843

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز