سخنگوی شورای شهر تهران گفت: تحریم شهردار تهران بیانگر این است که حتما اگر ما هر توفیقی در برطرف کردن مشکلات مردم کشور و تهران داشته باشیم چشم دشمنان کور می‌شود.

علیرضا نادعلی

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا نادعلی در خصوص تحریم علیه شهردار تهران گفت: در خبرها آمد که هم وزیر فرهنگ هم شهردار تهران و هم سخنگوی فراجا در لیست جدید تحریم‌های دولت‌های غربی قرار گرفتند. به عنوان یکی از آحاد و نمایندگان مردم در شورای شهر تهران از هرکسی که توسط دستگاه استکبار و کشورهایی که این حلقه را تکمیل می‌کنند تحریم بشود، وظیفه خود می‌دانم که حمایت کنم.

او خاطرنشان کرد: در مورد دکتر زاکانی هم که مدیریت شهری را اداره می‌کنند مشخص است که وقتی یک فرد انقلابی با رویکردی تحول خواه شهر را اداره می‌کند، حتما برای آنها مخل است و مزاحمت ایجاد می‌کند.

سخنگوی شورای شهر تهران با تاکید بر این‌که  اگر ما هر توفیقی در برطرف کردن مشکلات مردم کشور و تهران داشته باشیم چشم دشمنان کور می‌شود، عنوان کرد: توفیقات زیاد بوده که آنها دچار ناراحتی می‌شوند و این اشخاص برجسته و مدیران را در لیست تحریم می‌گذارند.  

چند روز پیش چهار کشور انگلیس، آمریکا، استرالیا و کانادا در اقدامی هماهنگ؛ محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد هاشمی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا زاکانی شهردار تهران و سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا را تحریم کردند.

کد خبر 788716
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha