iOS 17 در تاریخ ۱۸ سپتامبر (دوشنبه ۲۷ شهریور) برای همه منتشر می‌شود، بنابراین اگر آیفون دارید، مطمئن شوید که برای دریافت آپدیت آماده است.

آیفون 15 پرومکس

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از سان، میلیون‌ها دارنده آیفون فردا به‌روزرسانی رایگان iOS را دریافت می‌کنند و بهتر است مطمئن شوند که دستگاه آن‌ها برای آپدیت آماده است.

نسخه جدید iOS حاوی تغییرات مهمی است، از جمله پوسترهای تماس برای تماس‌های تلفنی، بهبود ایردراپ (AirDrop) و حالت تجربه تمام صفحه استندبای (StandBy) هنگام شارژ شدن آیفون. فقط آیفون SE (نسل دوم) و مدل‌های جدیدتر قادر به دریافت آپدیت رایگان خواهند بود. اما چطور آیفون خود را برای دریافت آپدیت آماده کنیم؟

تهیه نسخه پشتیبان از هر گوشی هوشمند همیشه مفید است. اما پیش از یک به‌روزرسانی اساسی، مهم است که نسخه پپشتیبان تهیه کنیم که در صورت پیش آمدن هر گونه مشکلی، اطلاعات و تنظیماتمان دچار مشکلی نشود. بنابراین مطمئن شوید که از تمام عکس‌ها، ویدیوها و سایر فایل‌های ارزشمندتان با آی‌کلاود (iCloud) یا هر سرویس ذخیره‌سازی دیگری نسخه پشتیبان تهیه شده است.

بیشتر بخوانید:

گام بعدی این است که مطمئن شوید برای آپدیت برنامه، فضای خالی کافی دارید. به‌طور معمول، به‌روزرسانی‌های iOS می‌توانند تا ۱۰ گیگابایت حجم داشته باشند. بنابراین اگر می‌دانید فضای خالی شما کم است، شاید بهتر باشد هر گونه برنامه یا فایل‌های قدیمی استفاده نشده را پاک کنید.

همچنین برای دانلود iOS ۱۷ به حداقل ۵۰ درصد شارژ باتری و برای نصب به حداقل ۲۰ درصد شارژ نیاز دارید. بنابراین بهتر است آن را در طول نصب به شارژ وصل کنید.

دیگر این که با توجه به حجم به‌روزرسانی‌های iOS، باید به Wi-Fi متصل باشید. در غیر این صورت باید از حجم زیادی از اینترنت دیتای خود استفاده کنید، جدا از این، احتمالا دانلود برنامه با وای‌فای سریع‌تر خواهد بود. 

کد خبر 788883
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha