وزیر راه و شهرسازی گفت: متروی شهر جدید پرند در دو هفته آینده با حضور رییس‌جمهور افتتاح می‌شود. ۴۰۰۰ مسکن مهر باقیمانده این شهر تقدیم متقاضیانی که حدود ۱۲ سال منتظر مانده بودند خواهد شد.

بذرپاش

به گزارش همشهری آنلاین، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی گفت: یک میلیون و ۵۲۰ هزار مسکن ملی در قالب‌های مختلف در مراحل مختلف ساخت است و این عدد قابل توجه است.

وی افزود: بزرگترین آزادراه کشور پروژه اصفهان به شیراز به طول ۲۳۰ کیلومتر در مهرماه افتتاح می‌شود.

بذرپاش اضافه کرد: پروژه مهم ریل همدان به سنندج در دستورکار است و استان کردستان از بن‌بست ریلی خارج می‌شود و این اتفاق بزرگی در حوزه اقتصادی در سطح استان است و این پروژه در مهرماه افتتاح می‌شود.

کد خبر 790038
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    0 0
    با سلام و احترام راه آهن مذکور که حدود ۱۲ سال کلنگ زنی شده و ۴۰ کیلومتر زیرسازی گردیده و ردیف بودجه و اعتبار دارد و ۲ ساعته ازنا و الیگودرز را به اصفهان وصل مینماید و همچنین این ابر پروژه که از هرمزگان وسیستان و بلوچستان به اصفهان وصل میگردد و از طرف غرب اصفهان، با اتصال به استانهای کردستان، لرستان ، همدان و خوزستان این کریدور کامل میگردد به چه علت مسئولین در این خصوص سکوت نموده و حرف از راه آهن های شش گوشه ایران هست و در دست اقدام می باشد اما این ابر پروژه مسکوت مانده و اقدامی برای اجرا و بهره برداری از آن نمیباشد؟ در صورتی که از این مسیر نامبرده میتوان هزاران تن بار و هزاران نفر مسافر با امنیت بالا و هزینه کمتر جابجا نمود. لذا خواهشمند است در خبر های خود این موضوع پیگیری و نتایج به اطلاع مردم رسانده شود.