سه‌شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۶:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: جواد زرینچه با عذر خواهی از قلعه نویی گفت که در حالت عصبانیت اتهام تبانی را وارد کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین، جواد زرینچه کاپیتان سابق استقلال چندی پیش ادعا کرده بود که امیر قلعه نویی در زمانی که مربی تیم استقلال اهواز بود طی یک تبانی با استقلال تهران مانع سقوط این تیم به دسته پایین‌تر شده و باخت مصلحتی استقلال تهران به این تیم همنام اهوازی باعث بقای آن تیم در لیگ برتر شد.

این ادعا بازتاب گسترد‌ه‌ای در محافل ورزشی به ویژه فوتبال داشت و مسئولان کمیته انضباطی اظهار داشته بودند که اثبات این ادعا بعد از چند سال بسیار سخت است اما اگر ثابت شود هر دو تیم به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد و در صورت عدم اثبات، قلعه نویی و دیگران می‌توانند از اتهام زنندگان شکایت کنند.

به دنبال این حادثه زرینچه به کمیته انضباطی احضار شد. وی در بازگشت از جلسه این کمیته به خبرنگاران گفت که اشتباه کرده و اتهاماتش را پس گرفت. 

به گزارش ایسنا، جواد زرینچه  که هم‌اکنون سرمربی تیم آلومینیوم اراک  است بعد از پایان نشست کمیته انضباطی در جمع خبرنگاران گفت: ناراحتی‌ام از صحبت‌های امیر قلعه‌نویی در برنامه‌ی تلویزیونی 90 سبب شد تا برخی مسایل را بیان کنم.

وی اظهار داشت: من با امیر قلعه‌نویی دوست هستم و هیچ‌گاه منظورم بحث تبانی میان دو باشگاه استقلال تهران و استقلال اهواز نبوده و همین طور اتهامی را به امیر قلعه‌نویی وارد نمی‌دانم.

وی افزود: به هر صورت در آن روز بازی میان تیم‌های استقلال تهران و استقلال اهواز اظهاراتی میان برخی بازیکنان صورت گرفت که کمی شبهه انگیز بود و امروز هم به شریفی گفتم که دلیل مصاحبه‌هایم همان مسایل بوده است.

زرینچه افزود: ناراحتی من از امیر قلعه‌نویی به این دلیل بود که او در برنامه‌ی تلویزیونی 90 عنوان کرد جواد زرینچه کوچکتر از آن است که از من انتقاد کند و مربیانی چون فرگوسن باید کار من را بررسی کنند که به همین دلیل من ناراحت شدم و از روی عصبانیت برخی صحبت‌ها را انجام دادم که هر چه از عصبانیت و ناراحتی ام کاسته شد متوجه اظهاراتم شدم.

زرینچه ادامه داد: در روز بازی برخی صحبت‌ها میان بازیکنان رد و بدل شد و یا آنکه قلعه‌نویی در کنار خط می‌گفت چرا این قدر محکم بازی می‌کنید. بحث تنها همین مسایل بوده است و به هیچ عنوان بحث تبانی دو باشگاه و یا امیر قلعه‌نویی را مطرح نکرده‌ام.

وی ادامه داد: باید از هواداران استقلال عذرخواهی کنم چرا که قصد ناراحت کردن آنها و یا توهین به باشگاه استقلال را نداشتم همواره خود را یک استقلالی می‌دانم و باز هم اگر هواداران استقلال را ناراحت کردم از آنها عذرخواهی می‌کنم.

زرینچه درباره‌ تاثیر صحبت‌هایش در آستانه‌ی بازی‌های حساس استقلال نیز گفت: من از خدا می خواهم که استقلال قهرمان لیگ برتر شود و به هیچ عنوان قصد نداشتم و ندارم که بخواهم برای استقلال مشکلی ایجاد کنم . اطمینان دارم که استقلال می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود و صحبت‌هایم هیچ ارتباطی با قهرمانی استقلال ندارد.

کد خبر 79037

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز