جمعه ۲۸ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: توفان با سرعت 70 کیلومتر بر ساعت، عصر امروز (28 فرودین) بجنورد مرکز استان خراسان شمالی را در نوردید.

به گزارش مهر در بجنورد، توفان شدید به همراه باران موجب لغزندگی سطح خیابان و آبگرفتگی سطح شهر و مختل شدن تردد خودروها و شهروندان در معابر عمومی شده است.

اداره کل راه وترابری استان خراسان شمالی با ادامه نارامی جوی در استان حضور اکیپ‌های راهداری خود را در گردنه‌های برفگیر و مناطق صعب العبور راههای اصلی فرعی استان تمدید کرده است.

مدیر کل راه و ترابری استان خراسان شمالی گفت: اکیپهای راهداری استان خراسان شمالی که اواسط آبانماه سال گذشته به مناطق برفگیر و گردنه‌های صعب العبور اعزام شده به رغم اتمام طرح به دلیل برودت هوا و احتمال بارش برف و لغزندگی محورها در این مناطق حضور فیزیکی با تجهیزات زمستانی دارند.

ابوالفضل باقرنیا گفت: اداره کل هواشناسی استان وضعیت هوای استان را در برای چند روز آینده بارش برف وباران پیش‌بینی کرده با این پیش‌بینی اکیپهای راهداری با تجهیزات زمستانی برای کمک به مسافران و خودروهای عبوری در مناطق برفگیر حضور خواهند داشت.

اداره کل هواشناسی استان خراسان شمالی وضعیت هوای این استان را تا روز یکشنبه (30 فرودین) نیمه ابری تا تمام ابری همراه با وزش باد نسبتا شدید و باران و در مناطق کوهستانی برفی اعلام کرده است.

اداره کل هواشناسی اعلام کرده با بارش شدید باران در روزهای آینده احتمال طغیان رودخانه‌های فصلی استان وجود داشته و از مسافران و ساکنان حاشیه رودخانه‌ها خواست از اسکان در کنار رودخانه‌های استان خراسان شمالی پرهیز نمایند.

کد خبر 79194

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز