مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران بدون استفاده از بودجه عمومی، سالانه ۱۰۰ میلیارد تومان برای حقوق و مزایای بانوان سرپرست خانوار و فرزندان(از طریق مراکز کوثر) آنها هزینه می کند.

اردبیلی

به گزارش همشهری آنلاین؛ مریم اردبیلی در نوزدهمین نمایشگاه " زنان و تولید ملی"، اظهار کرد: این نمایشگاه در متراژ ۳ هزار متر برگزار می شود که ۲۸۲ کسب و کار در آنجا حضور دارد. ۲۱ غرفه از مراکز کوثر هستند و ۲۱۵ غرفه در اختیار  مشاغل خانگی است. همچنین  تولید کنندگانی که زنان سرپرست خانوار را به کار گرفته اند نیز در این نمایشگاه حضور دارند. علاوه بر این تعدادی از زنان رای باز نیز در قالب مشاغل خانگی در این نمایشگاه حاضر هستند. در مجموع ۳۱۷۶ نفر تولیدات خودشان را در این نمایشگاه ارائه می کنتد. همچنین یک نمایشگاه فرعی محصولات خانگی نیز با حدود ۸۰ غرفه در ایوان انتظار محصولات خودشان را عرضه می کنند.

اردبیلی درخصوص آمار زنان سرپرست خانوار هم اعلام کرد بر اساس آخرین آمار های به روز شده بالغ بر  ۲۰ هزار نفر از بانوان سرپرست خانوار در سامانه شهرداری ثبت شده است. همچنین مشاور شهردار تهران اعلام کرد، شهرداری تهران بدون استفاده از بودجه عمومی، سالانه ۱۰۰ میلیارد تومان برای حقوق و مزایای بانوان سرپرست خانوار و فرزندان(از طریق مراکز کوثر) آنها هزینه می کند.

اردبیلی افزود: امسال ۳۹۰ بازارچه مقطعی برای عرضه محصولات کسب و کار بانوان ایجاد شده است.

گفتنی است در این نمایشگاه ساعت بازدید از آن ۱۰ صبح تا ۲۱ است، شاهد عرضه مستقیم پوشاک خانوار و صنایع دستی با حضور تولید کنندگان برتر ایرانی خواهیم بود.

کد خبر 792448
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha